als ik die Tirpan was zou ik nu ook spijt hebben van dat contract tot 2024 waarvan hij het meeste in de KKD divisie zal spelen
het zinkende schip in Sittard, maar goed dat is in ieder geval een makkie voor alle andere clubs
Cambuur gaat dit seizoen erin blijven ben ik van overtuigd, met superster Maxim Gullit, en nu ook lets international Roberts Uldrikis wow
kom op iemand uit eredivisie Rota oppikken, ik hoop Cambuur, daar is ie wel een geweldige versterking voor, voor hun beetje zwakke verdediging, die kunnen wel zo'n routinier gebruiken
ik vrees ook beetje voor AZ dit seizoen, zoveel ingeleverd en bijna niks ervoor teruggehaald in de selectie, wordt een middenmotortje denk ik voor Alkmaar
18de Fortuna Sittard (die pakken nu echt geen punten meer lol)
17de PEC Zwolle (geluk houdt een keertje op vrees ik, en hun zaten al meerdere seizoenen op het randje, ik zie ze nog wel 2 keer winnen van Fortuna maar daar houdt het op)
16de playoff - RKC Waalwijk (maar die blijven erin na die playoffs denk ik, ik vind ze niet superslecht, vooral met Kramertje in de spits)