best wel wat jeugdtalentjes nu bij Fortuna Sittard
eerste profcontracten voor Ramazan Bayram (doelman) Tristan Schenkhuizen (controlerend middenvelder) Baran Yilmaz (linkervleugelverdediger/wingback) Sjors-Lowis Hermsen (aanvaller)
laatstgenoemde maakte op 16 jarige leeftijd zijn debuut in de slotwedstrijd van afgelopen seizoen als invaller
de spelers die tot nu toe gehaald zijn, vergeleken met andere jaren, zijn dit wel spelers die regelmatig minuten hebben gemaakt bij hun vorige clubs
ik verwacht wel wat van Mitrovic, lijkt me op papier een betere vleugelspeler dan Cordoba
Erceg is handig om erbij te hebben, zeker vanwege Sierhuis nog geblesseerd is en Da Cruz nu ook voorlopig aan de kant zit, Peterson maakt ook nu in het voorseizoen redelijk wat goals (ook enkele penalties)
Van Ottele is een verrassing, dat Heerenveen hem zo makkelijk laat gaan transfervrij, ik hoop dat Guth blijft maar ik vrees ervoor, daarom is het ook goed dat we nu Grujcic ook hebben, en hopelijk ook nog werken aan weer een huurdeal of permanente deal voor Voet
de keepers zou ik zo laten, Koopmans en dan twee uit de jeugdopleiding daarachter die moeten ook een kans krijgen ooit dus
en het is niet zo dat fortuna niks kan uitgeven, wij hebben gewoon best een slim beleid, slimme keuzes worden hier gemaakt en hopelijk dat wij nooit in zo'n zelfde crisis als vitesse komen
ben benieuwd of Simon Gustafson haalbaar is, maar qua middenvelders hebben we best wel wat breedte, verdedigend gezien mag er wel nog wat bij
denk ook dat het coach trio Buijs/Poldervaart/Boessen wel een goed team is en Americo Branco vind ik geweldig vergeleken met Ars (die het nu overigens beter doet voor de jeugdopleiding)