Ik zie mezelf als enige in het twitterblokje staan, dat geeft weer aan wat voor knotsgekke race het in Azerbeidjan was.
Hoewel het daar tot aan de Red Bull crash totaal niet op leek. Op de eerste ronde na, was op dit moment de race best wel saai.
Zo'n ongeluk met een teamgenoot mag natuurlijk nooit gebeuren. In mijn ogen hebben ze er dan sowieso allebei schuld aan. Ricciardo komt van achteren, dus die zit sowieso fout. Max bewoog wel erg vaak in mijn ogen, dus wellicht werd Ricciardo erdoor verrast. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd .
Grosjean is echt de grootste oelewapper in het F1 veld. Hij geeft Ericsson de schuld, die daar niet eens rijdt.
Als er snel niet iets verbeterd, is dit het laatste F1 seizoen voor mr. Grosjean. En die wilde nog naar Ferrari volgend jaar. Die zitten daar echt niet op te wachten.
Sneu voor Bottas. Had het wel verdiend, rijdt best constant dit jaar. Maar misschien had ie nog iets tegoed van vorig jaar. Volgende keer beter.
Ik baal wel dat Ocon en Hülkenberg zichzelf geëlimineerd hebben
, dit was de kans op een podium; wel weer knap van Perez, met dit soort wedstrijden komt ie altijd weer boven drijven op het einde. Ook knappe race van Leclerc, groot talent, daar gaan we nog jaren van genieten.
Edit: Perez samen met Stroll en Magnussen 'under investigation' voor het incorrect gebruiken van DRS.