Ik heb jarenlang nauwelijks naar vrouwentennis gekeken, gewoon omdat het me totaal niet meer aansprak. Nu Halep het zo goed doet, kijk ik af en toe wat vaker. En heb nu een paar wedstrijden van de WTA finals zitten kijken en ik vond het echt leuk. Woensdag was natuurlijk geweldig dat Williams tennisles kreeg van Halep (maar wat speelde Williams toen slecht
), maar vandaag heb ik naar Wozniacki tegen Williams gekeken en dat was ook echt een leuke wedstrijd om te zien. Radwanska tegen Halep was weer wat minder, maar vooral omdat Radwanska weinig terug kon doen, tegen een erg goed spelende Halep. Ik ben benieuwd hoe laat morgen de finale is. Een rematch tussen Halep en Williams. Ik vrees toch wel wat Williams gaat winnen. Aan de andere kant is Williams echt totaal niet in vorm dit toernooi en Halep speelde vandaag heel goed, dus wie weet. Ik denk wel dat Halep morgen nog iets meer haar best zal moeten doen.
Oh en ik heb tot nu toe ook nauwelijks geschreeuw gehoord. Dat is altijd een pluspunt. Maar goed, Sharapova ligt er dan ook al uit.