Go_ahead een beetje geloof ik, maar minder erg dan met zn Ana
Jij snapt het
!
Pff nu sowieso een lelijkerd in de finale :p! Koeznetsova haar gezegd: Scary Movie en Stosur lijkt net een man in een vrouwenlichaam.... Die heeft een degelijk spelletje, maar niks bijzonders...
Afhankelijk van de halve finale in de bovenste helft ben ik voor dan wel Koeznetsova dan wel Stosur...
Wint Cibulkova van Safina, dan hoop ik op Stosur, want Cibulkova kan Stosur wel verslaan, maar Koeznetsova niet...
Wint Safina dan is Koeznetsova de enige die Safina van de titel af kan houden... Want ik heb al helemaal niks met Safina... Het enige wat ik daar leuk aan zou vinden is dat wanneer zij wint. Zij net als haar broer een Grand Slam heeft gewonnen en dat zal denk ik dan ook uniek zien... Broer en zus winnen een grand slam.. nu hebben ze al een unicum in allebei een keer nummer 1 te zijn geweest...
---
Wat betreft de heren. Federer gelukkig op een goede degelijke wijze door.. net als Del Potro (wat een talent).. Del Potro mag zijn talent echter nog even verder ontwikkelen, want als er 1 iemand is die de finale moet halen is het Federer.. Dus sorry Del Potro misschien volgend jaar....
Zo komt tenminste nog 1 van mijn voorspelde halve finales uit :p!!!