Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
ik pm het je wel bubbles, niet iedereen hoeft alles te weten
dat betekend vast dat je niet veel hebt gewonnen
klopt, maar daarom pm ik nietik kan heel goed tegen verlies, kan zodra de wedstrijd voorbij is lachen
boer kiespijn
tis een biezonder jong die tdietz en dat is die
nee, ik kan tot het laatste punt erg fanatiek zijn maar als ik dan net verlies denken een heleboel mensen dat ik heb gewonnen omdat ik zodra de wedstrijd afgelopen is toch met het idee loop dat ik niet beter mijn best had kunnen doen, so be it tevreden over mijn spel zou ik echter nooit zijn, ben nogal een perfectionist, dus al maak ik in 1 van de 20 rally's een domme fout, ben ik nog niet tevreden
heb gewoon genoeg wedstrijden verloren, dan wen je er wel aan en accepteer je een verlies beter had liever gehad dat ik niet zo goed tegen verlies kan
net zoals slechte cijfers daar wen je ook aan
jij kent het gevoel even een spoiler voor lukie: Spoiler (klik om te tonen/verbergen)ik kon op de middelbare wel lachen om een onvoldoende
Tja, onvoldoendes... Doet mij denken aan mijn eerste 2 proefwerken voor Latijn... Voor de eerste had ik een 10, voor de tweede een 1...
Dat is zeer verrassend! Hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken naar de halve finale!
Oke, dat bedoelde ik ook... Er zijn immers 4 poulewinnaars die zeg maar een halve finale tegen elkaar spelen. De winnaars mogen gaan voor een promotiewedstrijd... Ik zei het alleen misschien wat onduidelijk...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
543 gasten en 2 vaste bezoekers