en de belgen liggen er uit
België was realistisch dat ze zo goed als kansloos waren, maar desalniettemin was het toch een heel leuk weekend!
Spanje is hier nl. enorm warm ontvangen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit in NL, maar hier in België zijn de Spaanse spelers (vooral Nadal dan) enorm populair!
Alle Belgen (terwijl ze goed genoeg weten dat ze zo goed als kansloos zijn) wilden tegen Nadal spelen. Eén van de Belgen was zelfs een beetje slechtgezind omdat hij in eerste instantie niet tegen Nadal mocht spelen. In 2de instantie heeft ie dan toch nog tegen Nadal mogen spelen.
Er was een ongeloofelijke ambiance. Er was zelfs een deel Belgen die ook gewoon voor Spanje mee supporterden! Ik weet zelfs Belgen die met Spaanse vlag en al gingen supporteren!
En er kwam voor de Belgen een onverwachte leuke bonus bij: het werd toch niet de verwachtte 5-0
De laatste match heeft België toch kunnen winnen!
Ze liggen er wel uit maar 't was een ongeloofelijk leuk weekend! De spelers hebben er ongelofelijk van genoten dat ze tegen een topspeler als Nadal eens mochten spelen. En ook het publiek genoot want ze konden (eindelijk) toppers als Nadal eens in het echt aan 't werk zien!
Dat we barrages moeten spelen om in Wereldgroep | te blijven maakt niemand dus veel uit denk ik. We wisten dat het al een hele stunt moest zijn om hun te verslaan en iedereen heeft gewoon ongelofelijk genoten en da's 't belangrijkste!