Ik moet echter mijn halve finales van de bovenste helft bijschaven. Aangezien ik vandaag 5 van de 8 wedstrijden fout had
.......
Het is nu:
Davydenko- Soderling:
Ik gun Soderling nog zo een masterlijke partij, maar ja Nadal had wel echt een offday met ballen die niet in de buurt van de baseline kwamen. Dus weinig druk voor Soderling die alles goed raakte. Davydenko is echter een oude sluwe vos die dat wel kan ontregelen. Dus ik verwacht dat Davydenko doorgaat (75-25%)
Murray - F Gonzalez:
Beide spelers in bloedvorm afgelopen wedstrijd.... Murray met meer klasse, maar zonder ervaring zover op Roland Garros op zijn minst favoriete ondergrond. Dus het zal er zeker om gaan hangen...
Wordt het de forehandhamer van Gonzalez of het slagenarsenaal van Murray:
55-45 voor Murray
Murray haalt de finale tegen Federer en ik zie hem als enige van dit gedeelte van speelschema die het Federer nog lastig kan maken..
---
Dames:
Safina - Azarenka:
Ik had al meer met mijn verliefde oogjes gesproken over Ana dan goed nagedacht, want Azarenka heeft al 3 toernooien dit jaar gewonnen en heeft gewoon de rust en kunde om goede resultaten neer te zetten, maar Safina is nog wel net een maatje te groot....
Zij is echter de enige aan deze kant van het speelschema die het Safina nog lastig kan maken... Dus ik zeg 75-25 voor Safina..
Cibulkova - Sjarapova:
Cibulkova heeft nog geen set verspeeld. Ze is tactisch slim en kan goed verdedigend spelen... Heeft ze daar genoeg aan tegen Sjarapova, ik denk van wel.. Want na 4 wedstrijden 3 sets lang zwoegen na maanden uit de roulatie te zijn geweest is toch wel heel veel van het goede. En daarnaast wil ik haar een afdroogpartijtje in de halve finale besparen tegen 1 van de 2 echte toppers die nu in dit gedeelte van het schema nog zitten. Dus dan maar na een mooie partij van de knappe Slowaakse verliezen..
75-25
Safina haalt natuurlijk nog steeds de finale en wint het toernooi
! Pas 5 games in 4 wedstrijden verloren: WTF