Ole Ole Ole Ole Ole
Federer in de finale..... Federer in de finale....
Ole Ole Ole Ole Ole
Hij wordt kampioen en dat is Oke :p!
--- Sorry moest er even uit
!
Ik heb jammer genoeg het grootste gedeelte van Federer gemist (alleen laatste 2 sets gezien :d) en de andere halve finale helemaal
; morgen mis ik ook al de vrouwenfinale...
! zeker 2 mooie en misschien wel 3 mooie partijen die ik mis, maar ik ben klaar voor de herenfinale :d!
Wat betreft de finales...
hopelijk gaat bij Safina het niveau weer een stapje terug (zoals het gedurende het hele toernooi al steeds iets minder wordt) en bij Koeznetsova het niveau een stapje omhoog dan kan het nog spannend worden en krijgen we een leuke finale...
En om het op zijn Firespheres te zeggen dat de beste mogen winnen...
--
Bij de heren zijn het de twee heren die de titel het meest verdienen in de finale beland...
de man die de keizer van het gravel versloeg en vervolgens nog vliegend op de roze wolk de finale heeft bereikt.. al moest hij er vandaag hard voor knokken..
tegen de absoluut beste speler van de wereld.. de man die alles in huis heeft.. elke slag zit in zijn arsenaal... elk record schudt op zijn grondvesten als deze man in de buurt komt.. het is de man die alles kan, maar het er niet altijd uit krijgt.. de enige echte Roger Federer...
Deze man had tegen alle personen in de halve finales een positief onderling resultaat qua historie.. Nog nooit van Del Potro verloren, nog nooit van Soderling verloren (9-0 onderlinge verhouding) en ook ruimschoots positief tegen Gonzalez..
Maar op zo een toernooi gaat het daar niet meer.. het gaat om kunde... wie kan er het best met de druk omgaan... Je zou zeggen Federer die al vele Grand Slamfinales speelde en al ik geloof 13 Grand Slamtitels op zijn naam heeft.. 1 verwijdert van de recordhouder Sampras.. Maar in Roland Garros was er altijd 1 man die er een stokje voor stak, die is nu verslagen door Soderling.. is dat zijn redding of gooit Soderling ook tegen Federer al zijn remmen los ook al is het zijn eerste Grand Slamfinale..
Ik ben benieuwd ik kan niet wachten tot het zondag is... o please let it be Federer..