Auteur Topic: Wielrennen  (gelezen 673526 keer)

Offline Molière

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1780 Gepost op: 24-08-2013, 19:17:24 »
Wel jammer, had hier best een rit kunnen winnen in dit magere sprintersveld.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #1781 Gepost op: 25-08-2013, 10:27:21 »
is het trouwens gevalletje doping?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1782 Gepost op: 25-08-2013, 10:38:44 »
Hij schijnt hetzelfde te hebben als Rolland in de Dauphine had. Te lage (nog iets) waarde. Je mag er mee rijden van de UCI, maar zo'n samenwerkingsverband van teams tegen doping hebben afgesproken dat je dan niet mag starten. Dus Belkin heeft Bos een startverbod opgelegd, hij moet eerst weer 'gezond' worden. Vind het maar vaag.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #1783 Gepost op: 25-08-2013, 11:08:24 »
*gaat even kort door de bocht: doping dus

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #1784 Gepost op: 25-08-2013, 13:02:28 »
Volgens Eurosport hoeft dat niet... Zij hadden het erover (als ik het goed begreep) dat je zo'n vreemde waarde ook heel simpel kan krijgen na een valpartij als het lichaam in herstelfunctie is gezet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #1785 Gepost op: 25-08-2013, 18:49:42 »
Sterke ploeg heeft die HDD! Staat gewoon 12e in het overall klassement. ::ok::

Betancur zakt er even doorheen trouwens: + 9.53 ::ohno::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1786 Gepost op: 25-08-2013, 18:52:23 »
Knap HDD ::ok::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1787 Gepost op: 25-08-2013, 19:20:17 »
..wow :o

Was ook overwegend wel blij met mn ploeg - dus goed te zien dat ik dan minimaal 1 etappe prima ga ;)
Kwam eigenlijk alleen plaatsen te kort, niet zozeer punten [alhoewel ik precies op 40 uit kwam]. Dacht dat nog paar Euskaltellers interessant waren e.g. Anton en Landa (heb nu alleen Nieve) - en heb alleen Farrar en Markus voor de sprint. Had daar nog liefst Matthews bij gehad. Of misschien Meersman, maar die kostte meteen weer 3  :-\\
En Anacona en Tomasz Marczyński leken me interessant maar.. ach, ik had er gewoon geen plek voor.

Dus zodoende - luxe-probleem  :P

Twijfelde alleen wat of ik Cataldo wel moest nemen.. zal zien dat hij als SKY'er alleen als helper mag rijden en praktisch geen punten verzamelt. Then again, met een prijsje van slechts 1 punt vond ik dat de gok wel waard  :P

Nu nog globaal deze vorm behouden :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #1788 Gepost op: 25-08-2013, 19:21:59 »
2 plekjes gestegem  ::tandpastasmiley::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #1789 Gepost op: 25-08-2013, 19:28:13 »
..wow :o

Was ook overwegend wel blij met mn ploeg - dus goed te zien dat ik dan minimaal 1 etappe prima ga ;)
Kwam eigenlijk alleen plaatsen te kort, niet zozeer punten [alhoewel ik precies op 40 uit kwam]. Dacht dat nog paar Euskaltellers interessant waren e.g. Anton en Landa (heb nu alleen Nieve) - en heb alleen Farrar en Markus voor de sprint. Had daar nog liefst Matthews bij gehad. Of misschien Meersman, maar die kostte meteen weer 3  :-\\
En Anacona en Tomasz Marczyński leken me interessant maar.. ach, ik had er gewoon geen plek voor.

Dus zodoende - luxe-probleem  :P

Twijfelde alleen wat of ik Cataldo wel moest nemen.. zal zien dat hij als SKY'er alleen als helper mag rijden en praktisch geen punten verzamelt. Then again, met een prijsje van slechts 1 punt vond ik dat de gok wel waard  :P

Nu nog globaal deze vorm behouden :)
Anacona is net terug van een langdurige blessure, dus daar verwacht ik niet zoveel van. Wel gewaagd om Betancur niet te kiezen. ;)

Twijfelde zelf trouwens enorm tussen Henao en Uran en volgens mij heb ik de verkeerde keus gemaakt. :(

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1790 Gepost op: 25-08-2013, 19:41:47 »
Hij [betancur] was duur - kon 'm niet betalen ;D En verwachtte ook geen podium e.d. van hem, alhoewel dit wel ruim dramatisch is.

Mja maar de val van Winner Winner Chicken Dinner for Anaconda is alweer.. 9 maanden geleden ofzo?
Maar geef toe, tis nog een beetje afwachten hoe die zich gaat houden.

Snap alleen totaal niet hoe Henao op tweeënhalve minuut binnenkomt. Goed, wherever-they-go is nog ver - maar zag in hem toch wel een goede kanshebber voor een podiumplek. ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1791 Gepost op: 25-08-2013, 19:47:56 »
Henao, Betancur  ::ohno::

Dat waren toch twee zekerheidjes. Had geen geld meer voor Moreno, en die wordt natuurlijk weer 2e, zal je altijd zien.

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #1792 Gepost op: 25-08-2013, 19:58:19 »
Mja maar de val van Winner Winner Chicken Dinner for Anaconda is alweer.. 9 maanden geleden ofzo?
Maar geef toe, tis nog een beetje afwachten hoe die zich gaat houden.
Klopt, maar hij is pas een maand weer in koers, met toch niet al te aansprekende resultaten.

Waarom staat Samuel Sanchez eigenlijk niet in de uitslag op de Vuelta-site? ???

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1793 Gepost op: 25-08-2013, 20:43:40 »
Jawel hoor - Sammy staat op 65 in dagklassement, en 57 in het overall.

--

Ah, zo goed had ik de slang ook weer niet uitgeplozen -- dan is het goed dat ik hem niet heb genomen ::ok::

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #1794 Gepost op: 26-08-2013, 00:47:15 »
Hier kan ook alweer een streep door heen

Volgens mij had ik heel veel renners die vandaag al door het ijs gezakt zijn XD

Betancur en Vanendert en Henao onder andere XD
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1795 Gepost op: 26-08-2013, 15:22:27 »
Team Sky's team director for the Vuelta, Nicolas Portal, explained why Sergio Luis Henao (191) lost time yesterday on the Monte da Groba: "He forgot to eat all stage, so he was drained when he finished. He was furious when he came on the team bus, so we tried to calm him. He wanted to attack, but lost time due to a mistake."

Wat een muppet.

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #1796 Gepost op: 26-08-2013, 15:48:36 »
Prutser ::ohno::

Ik lees net trouwens dat Betancur al vóór de Vuelta van plan was om niet voor het klassement te gaan en zich volledig voor te bereiden op het WK. Hij had ook geen ideale voorbereiding wegens problemen met z'n gezondheid. Dat laatste had ik wel ergens gelezen, dat eerste had hij wel even wat eerder mogen melden. >:(

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1797 Gepost op: 26-08-2013, 16:04:20 »
Had inderdaad zulke berichten horen rondzingen - maar kon er geen betrouwbare eerste bron [e.g. interview] voor vinden.

--

Anyway, heb niemand vandaag in de kopgroep zitten, dus wat mij betreft mogen ze worden ingelopen :P

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #1798 Gepost op: 26-08-2013, 17:55:12 »
Arroyo hoop problemen vandaag - zat schijnbaar in een van de valpartijen :(

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #1799 Gepost op: 26-08-2013, 17:57:39 »
horner.... die is 85