ik heb hem anders duidelijk materiaalpech zien hebben. Hij werd toen terug gebracht door een auto van Cervelo en de kopgroep minderde tempo.
Ik zag ook wel dat hij voluit ging. en hij reed heel goed en was misschien ook wel de beste. hij gaf zelf zijn overwinning een zwart randje door niet te wachten.
Niks van aan. Niemand heeft hem teruggebracht. Dat laveren tussen de auto's door gebeurd altijd.
En wachten hebben ze ook niet gedaan. Er was duidelijk geen enkele bereid of sterk genoeg om zelf de forcing te voeren of de kastanjes uit het vuur te halen voor de anderen.
Tom was de enige die de koers hard heeft gemaakt en de forcings gevoerd heeft.
Let maar op: in parijs-roubaix is het telkens de sterkste die als 1ste de zones induikt. En het voordeel daarvan is dat je een goed oog op het wegdek hebt, zelf kan bepalen waar je rijdt. Je moet enkel sterk genoeg zijn om die 1ste plek op te eisen.
Dat is al elk jaar zo geweest, en Tom was dit jaar duidelijk de sterkste, hij zat zelfs al op kop van de groep in het bos van wallers, om de kopgroep te kunnen grijpen. Toen al waren de anderen blij dat ze zn wiel konden nemen.
Ik denk eerder dat het een kwestie is: ben je voor Boonen of niet.
Als hij de beste is, heb ik daar helemaal geen moeite mee dat ie wint, integendeel.