Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik zat te kijken. En toen zag ik hem op het asfalt liggen. Met bloed uit zijn neus . Even later waren ze aan het reanimeren, toen was het niet moeilijk meer om te bedenken dat het over was.Treurig voor zijn familieleden.
ik zou het een mooi gebaar vinden als Leopard uit de Giro stapt,al had Wouter dat misschien anders gewilt
Ik denk dat het een mooier gebaar is , als ze iig morgen de hele koers met de ploeg naast elkaar vooraan het peloton rijden, net als bij Casartelli...
Ik kan me van Casartelli geen beelden voor de geest halen, was volgens mij vooral van een afstand in beeld. Dit was een close-up van zijn gezicht. Niet normaal dat het uitgezonden werd. Verslaggevers waren er ook stil van.
tja, maar hebben de renners daar wel zin in, die zijn ook helemaal kapot.laat ik trouwens maar ophouden met deze discussie, nutteloos namelijk
ja mee eens, men moet ingrijpen tegen dit soort beelden...Wat ook een beetje cru is nu, is dat Holland sport uitgerekend vanavond een item heeft over het overleven van Horillio na zijn val in de Giro 2 jaar geleden, hoop dat er rekening met vandaag wordt gehouden
Opmerkelijk, maar waar. Wouter won in de voorgaande editie utgerekend etappe nummer 3, die toen finishte in Middelburg.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
919 gasten en 5 vaste bezoekers