zijn die zeges nog toegeschreven/overgedragen aan Ulrich eigenlijk? Of is daar geen protocol voor?
Nee, die zeges zijn gewoon 'vacant'. Echte regels zijn er niet volgens mij, want er zijn betrapte winnaars wel hun winst aan een ander kwijt geraakt. Overigens is hij ook zijn etappezeges kwijt, en ook die zijn aan niemand anders toebedeeld.
Overigens (hoewel ik Ullrich altijd een toprenner heb gevonden) denken velen dat ook hij meer dan genoeg doping heeft gebruikt...
Ik blijf het jammer vinden dat hij de Tour niet gaat doen.
Tja, je moet toch keuzes maken. En die liggen dit jaar elders! Daarbij kan je beter een renner in je team zetten die zich voor de volle 100% wil inzetten, dan iemand die alleen maar mee gaat rijden omdat hij de Giro heeft gewonnen. Ook nog eens met de kans dat die kilometers je voorbereiding op het WK tijdrijden in de war kunnen schoppen...
Overigens, ook zonder Dumoulin in de Tour (al zou de Franse Dumoulin best kunnen starten) zijn er genoeg interessante rijders, ook Nederlanders, om er dagelijks vanaf de start voor klaar te zitten!