Inderdaad. Dus iemand die vals speelt, vind jij indrukwekkend.
Ja, ik vind zijn prestatie indrukwekkend en dat zal altijd zo blijven. Beetje hypocriet om hem uit de uitslag te weren, maar al die anderen er doodleuk in te laten staan (dat ze die tourzeges aan niemand geven, lijkt me het beste voorbeeld dat hij ze eigenlijk wel verdient).
Hij piekt uitstekend in frankrijk, maar in Spanje nam hij gewoon een paar pufjes te veel, dat mag niet. Of het nu wel helpt of niet helpt daar heb ik inderdaad geen verstand van. Dus dat maakt mijn oordeel hetzelfde als jouw oordeel. Het zal wel helpen denk ik dan, anders neem je het risico niet.
Ja, dat ze hem daar dan 6 maanden voor straffen (mocht hij nog altijd deelnemen aan de Giro) Ik weet alleszins waar hij mee 'betrapt' is, geen EPO of bloeddoping of iets van die aard is.
Je weet dat Froome gepakt is hè ? dat heeft niets meer met toelaatbare te maken.
Ja, doet me een beetje aan Contador denken. Dus voor mij persoonlijk maat het me weinig uit. Wat hiij en Team Sky nu presteren vind ik op de grenzen van het toelaatbare.
Hoe kijk je dan naar Valverde? Dan mag die volgens jou ook nooit meer op een fiets zitten? Terwijl Alejandro ook gewoon een van de grootste talenten in de wielersport is. Gelukkig dat hij nog mag fietsen imo
Maar jij vindt het dus normaal dat hij gewoon aan de start van wedstrijden staat, terwijl er een onderzoek loopt, terwijl anderen die ook beschuldigd zijn verplicht aan de kant moesten staan?
Ik vind dat normaal ja. We kennen niets van die hele zaak, dus moeten we ook niet over oordelen. Hij mag starten van de UCI, dus heeft hij alle recht om dat te doen (en respect voor het Italiaanse publiek dat ze hem ook zo toejuichen).
Hoe kan je trouwens een renner die jarenlang doping heeft gebruikt de beste renner van zijn generatie vinden? Het is niet zo dat hij het een keertje geprobeerd heeft. En denk je echt dat hij zonder de doping de Tour ooit had gewonnen? En gewonnen? Hij is zijn titels gelukkig kwijtgeraakt...
Tuurlijk was hij de beste van zijn generatie. Dat daar nog iemand over durft twijfelen? Ja, als iedereen zonder doping reed, won hij dat zeker. Armstrong
Daarbij: je kunt inderdaad pieken naar de derde week, dat lijkt Dumoulin ook te doen, maar in de eerste week lossen, of met de grootst mogelijke moeite aanklampen, en nu ineens iedereen op minuten rijden? En dan nog zeggen dat je nog veel sneller had gekund? Dat wil er bij mij niet in.
Ik zeg zeker niet dat het niet knap is wat hij heeft gedaan, maar er hangt op dit moment gewoon een negatief luchtje aan; en hij had wat mij betreft nooit aan de start mogen staan...
Dat is toch Froome? Die rijdt gewoon de eerste weken volgens zijn metertje. Hoeveel keer heeft hij in het verleden al gelost om dan plots een paar wattages hoger te trappen en iedereen te overvleugelen? Daarnaast neemt hij 2 van zijn 3 minuten in de afdaling. Dus bergop en op het vlakke heeft hij nauwelijks tijd gepakt. Dus dat wil er bij zeker wel in. Jammer van Dumoulin, maar er is er gewoon eentje net iets sterker.