Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Rabobank,de dommerikken
idd
....en alweer (Maar nu maakt Tommeke het af)
gestolen door Boonen. hij was wel beter maar dat hij hem dan zo moet stelen
idd, eigenlijk gun ik het boonen op de een of andere manier nooit om te winnenvind hem onsympathiek, niet natuurlijk
Maar serieus nu.Niet op die manier? Gestolen.... ? Koekoe, niks van aantrekken, ze kennen niks van de koers. Den beste heeft gewonnen, dat was duidelijk.
Idd cout,de beste heeft gewonnen Van tdietz weet ik het niet,maar lord menno kent wel iets van koers hoor. Maar ik begrijp z'n reactie best. Hij was ontgoocheld omdat er niemand van z'n favo ploegje gewonnen heeft.Wie is zijn favo ploegje? Niet schrikken hoor.....Euskaltel Woehahahahahaha hij had gehoopt dat een van die oranje Spaanse mannetjes Parijs-Roubaix zou winnen
heb waarschijnlijk minder verstand van wielrennen dan jullie, maar ik vind het wel heel leuk om te kijken
niks van aantrekken tdietz, Menno kijkt wielrennen door een oranje bril en koekoe heeft meer verstand van voetbal
Menno kijkt wielrennen door een oranje bril
En Megan kijkt enkel naar het wielrennen op het moment dat de eerste over de streep komt met z'n 2 armen in de lucht gestoken omdat je dan duidelijk het mobieltje van de renner in dat spannend koersbroekje ziet zitten het kan ook een i-pod zijn natuurlijk
terwijl ze 4 kilometer ervoor op Tom hebben staan wachten.
welke koers heb jij gezien? Tom heeft zelf telkens de forcing gevoerd.
Als lord menno een andere koers heeft gezien, dan geld datzelfde voor mijik ben het namelijk met hem eens
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
885 gasten en 4 vaste bezoekers