Peter met z'n litteken, Peter en Niki samen (WTF?), Peter die erachter komt dat Sylar Nathan al lang geleden heeft vermoord en heb ik al gezegd hoe ongelooflijk sexy Peter in deze episode was? En Peter heeft NYC opgeblazen! Daarom heeft hij dat litteken.
En Hiro is zo ongelooflijk lief! En Masi is ook een geweldige acteur. Hij speelt Future!Hiro echt zo anders dan gewone Hiro, dat het me eigenlijk niet had verbaasd als het twee verschillende acteurs waren!
Maar maar, Matt! Wat is er met Matt gebeurd?! Zomaar Bennet neerschieten? Hij was zo lief! Ik hou van Greg Grunberg en ik heb hem eigenlijk nog nooit slechte personages zien spelen, maar ik zat echt te kijken van huh? Wat is er met mijn lieve Matt gebeurd?
En Sylars nieuwe haar! Haha, geweldig! Ik hou ook van Sylar
Peter vs Sylar! Jammer dat we dat niet meer te zien kregen! Ik vond Nathan ook de hele aflevering al erg raar doen, dus ik was blij dat het uiteindelijk Sylar bleek te zijn, want ik wil niet dat al mijn favoriete personages allemaal slecht worden 5 jaar in de toekomst. En arme Ando!
Ik hoop dat het Hiro lukt om Sylar te doden, want het is allemaal zo zielig in de toekomst! Ook arme Claire!
Dit was een heel onsamenhangend verhaal, maar het was echt zo'n goede aflevering!