Fijn dat dit topic gekikt is, ik zie opeens een oud bericht van mezelf en een reactie van HDD daarop.
Blijkbaar is hij 23, dus ik vermoed dat een glorieuze carrière er toch niet meer in zat
Maar ja, verder, wat een mafketel.
Deze mafketel (Alessio Deledda) rijdt komend seizoen in de Formule 2. Echt schandalig. Gelukkig wel bij het slechtste team van afgelopen jaar, neemt iig geen topzitje in ten koste van een echt talent.
Grosjean en Indycar, hij past daar wel, we zijn natuurlijk allemaal blij dat hij er nog is, hij is wel snel (je wint niet zomaar een GP2 titel), maar niet van onbesproken stuurmanskunsten. De reden dat hij in Bahrain crashte was ook zijn eigen fout, maar daar hebben we het (begrijpelijk) niet meer over. Ben benieuwd wat hij kan laten zien in een meer gelijkwaardig kampioenshap. Wel grappig, een ervaren ex-F1 coureur, een ervaren Supercars coureur én een zéér ervaren NASCAR coureur gaan strijden voor de titel rookie of the year
In ander mooi autosport nieuws werd deze week bekend dat Juan Manual Correa weer gaat racen, in de Formule 3. Hij was de andere coureur die betrokken was bij het heftige ongeluk op Spa in de Formule 2, waarbij Antoine Hubert het leven liet. Na 1,5 jaar eruit wel verstandig om onderaan de ladder te beginnen. Denk ik dat Correa het talent heeft om de F1 te halen? Nee. Maar als je het podium in de F2 kan halen dan kan je echt wel wat, dus ik ben benieuwd of ie het na zo lang revalidatie traject ook nog kan.