nee dat was niet best nee..
GroningenDenk dat Groningen t nog best getroffen heeft. Bij Marseille speelt Rekiki achterin
En verder zijn ze verder van in goeden doen. Hoewel ze wel t beste team zijn in deze poule. Braga is een gevaarlijke, paar jaar terug nog verliezend finalist in dit toernooi. Hebben altijd wel leuke spelers rondlopen. Zoals Rafa, Portugees international. Weet niet of hij er nu nog speelt. Is echt een degelijke ploeg. Die Tsjechen zou Groningen minimaal 4 puntjes van moeten kunnen pakken... ik zie dus wel perspectief. Als je bedenkt dat ze ook Dortmund - Monaco en een andere topper konden loten.
AjaxCeltic, ik hoop zoooo dat van Dijk (als hij blijft) een Dijk van een wedstrijd speelt. Dan kan de bondscoach zijn waarde zien. Verder is Fenerbache natuurlijk loodzwaar, wat mij betreft favoriet voor poulewinst. Molde, op papier de minste, maar die Noren zijn fysiek sterk, hebben ook paar Afrikanen. Zie wel kansen voor Ajax, maar wordt nog best pittig.
AZBilbao heeft Barca onlangs 4-0 pak slaag gegeven. Is ook al een verliezend finalist van paar jaar geleden als ik me niet vergis. Paar hele goede spelers lopen, denk niet dat AZ daar wint. Augsburg degelijke Duitse middenmoter, maar geen onneembare hindernissen. Partizan ken ik niet echt helaas, maar geen fijne uitwedstrijd daar in servie.
Zitten voor alle clubs leuke wedstrijden bij. Ben benieuwd wie t overleven.