Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Dat is wel raar. Ik weet wel dat de Spurs niet blij zijn, omdat Chelsea door winst sowieso CL gaat spelen, waardoor de Spurs hun CL plaats kwijtraken en Europa League gaan spelen. Maar hoe dat effect kan hebben op een ander land? Wel grappig dat de belangrijkste Europese voetbalprijs gewonnen is door een handbal elftal. En goed nieuws ook voor Vitesse, belangrijke prijzen zijn wel degelijk te koop.
Engeland heeft 4 tickets
Feyenoord in de voorronde tegen:Dynaomo Kiev, AEK Athene, Club Brugge, Fenerbahce of het Deense Farum. Er zijn dus mogelijkheden hopen op een goede loting
* Lukie4 wacht de loting wel af
hmmmm waar ik net mijn (onvolledige) informatie vandaan haalde (twitter van Edward van Cuilenborg), daar stond dit over de 4e ronde:Mocht Feyenoord de 3e vooronde CL doorkomen dan zal de volgende tegenstander niet uit Engeland, Spanje of Duitsland komen.Mogelijke tegenstanders in de 4e ronde: Braga, Spartak Moskou en winnaars uit de 3e voorronde. #eerstdiemaareenswinnen
En Over Chelsea ga ik niks zeggen, want dat wordt onvriendelijkWeet niet of dit voetbaljaar nog erger kan. Ajax kampioen, Chelsea CL..... Zal Duitsland of Portuagl wel Europees kampioen worden
Ja, maar als Feyenoord dat wint ( Wat al onverwacht en knap zou zijn ) dan moeten ze NOG een voorronde waar ze ook geen beschermde status hebben en waarschijnlijk tegen Arsenal of een ploeg van dat kaliber moeten.En Over Chelsea ga ik niks zeggen, want dat wordt onvriendelijkWeet niet of dit voetbaljaar nog erger kan. Ajax kampioen, Chelsea CL..... Zal Duitsland of Portuagl wel Europees kampioen worden
maar inderdaad wat lukie zegt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
966 gasten en 2 vaste bezoekers