Ben overigens wel bang dat deze goede Europese campagne ertoe gaat leiden dat er volgend seizoen een heel ander PSV staat.
- Zoet, heeft op het hoogste podium indruk gemaakt. En er was afgelopen jaren al interesse voor hem (kan zomaar vertrekken). Pasveer is een prima stand-in, maar geen eerste keeper. Haal dan maar een degelijke keeper als Ruiter van Utrecht.
- Bruma, bezig aan zijn derde seizoen bij PSV, heeft zich ontwikkeld en ook op het hoogste Europese podium goed gespeeld. Er is interesse vanuit Italië
- Willems, is natuurlijk lang eruit geweest, maar een dergelijke back die veel opkomt is gewild in Europese competities. Misschien blijft hij nog een jaartje, maar kan zomaar vertrekken
- Arias, ook zo'n opkomende back, was van de winter al interesse voor, zou zomaar kunnen vertrekken. Dan wellicht Diks weghalen bij Vitesse?
- Guardado, de motor van de club. Is bij verschillende clubs afgeschreven, maar wie weet is er nu wel een club uit een topcompetitie die denkt die moeten we hebben...
- Luuk de Jong, gaat volgens mij sowieso weg, had een afspraak dat hij 2 jaar zou blijven en bij interesse weer zou vertrekken. Gewoon vervangen door Vincent Janssen
(of Locadia)
- Lestienne, is gehuurd en de koopsom bedraagt 10 miljoen euro. Dat gaat PSV never nooit doen natuurlijk. Misschien nog een jaartje huren? Of Sam Larsson van Heerenveen proberen? Wilde ze afgelopen zomer eigenlijk al.
- Van Ginkel, wat wil Chelsea met hem? Weer verhuren? Kans geven? En als hij weer verhuurd wordt, is dat dan aan PSV? Of kan PSV hem wellicht kopen zelfs? Veel onzekerheid rondom zijn persoon na de zomer. Misschien Ramselaar bij Utrecht weghalen?
Pasveer (maar liever een nieuwe keeper).
Brenet Moreno Izimat rechtsback (of links: willems, rechtsback Brenet)
Guardado Hendrix Pröpper
Linksbuiten Locadia Narsingh
PSV zal behoorlijk moeten investeren denk ik om weer zo'n team op de been te brengen als deze spelers zouden vertrekken. Centrum Moreno Izimat is ook niet denderend denk ik.