Zit je ook hele avonden zielloos voor je uit te staren? Veer je ook alleen even op als Art Rooijakkers ineens door de kamer roept dat er een ultiem avontuur te zien is van het oosten naar het westen van Zuid-Amerika? Maar verlang je eigenlijk terug naar die heerlijke zoektocht naar de saboteur, de bedrieger, de Mol?
Op Youtube is inmiddels een erg leuk seizoen te vinden van de Britse versie van de Mol (of beter gezegd 'the Mole'). In Engeland heeft het programma slechts twee jaar gedraaid en dit is dan ook het tweede seizoen, inmiddels alweer uit 2001. Ik vond het zelf een erg leuke serie, al kwamen sommige opdrachten wel bekend voor. Verder vind ik de Nederlandse versie wat spannender en intrigerender. Ook al had ik de Mol vanaf het begin goed (na verloop van tijd begon ik wel weer te twijfelen, maar ben toch op hem of haar blijven hangen), ik vond het zeker de moeite dit seizoen een keer gezien te hebben. In ieder geval is het de ideale afkickmethode om de maanden richting het nieuwe Nederlande seizoen door te komen.
De afleveringen zijn
hier te vinden. De aflevering waarin de sabotages worden uitgelegd, moet nog worden geupload. Dank SirenceEmbrace, die ik verder niet ken, maar die dit alles aan de wereld beschikbar heeft gesteld
.
Nou, speculeer maar raak, Wie is DIE mol?!