En Di Maria ook niet te vergeten. Vind ik een geweldige speler
Ik ben de clubs helemaal zat. Keiveel betalen, en dan fantastische spelers op de bank laten zitten. Tja, zal er wel aan moeten wennen.
Oh ja tuurlijk! Hoe kan ik die nou vergeten. Vond m in zn Benfica tijd al goed. Leuk weetje: jaren geleden, in de tijd dat hij nog in Argentinië speelde kon hij naar AZ. Uiteindelijk werd het Benfica, wel jammer. Ook jammer dat ie bij Real steeds vaker als centrale rechtermiddenvelder werd gebruikt terwijl die eigenlijk uitblinkt op een van de vleugels, maar ja daar staan Bale en Ronaldo al.
Kom ik op jouw punt: inderdaad komen er spelers op de bank, is het Di Maria niet dan is het Kroos wel, ze hebben ook Khedira nog (voor hoe lang is de vraag). Maar net zoals Higauin en Özil ook klasse spelers speelden ook vaak of niet of stonden op een verkeerde plek. Zonde.. Terwijl Real in de jeugd ook wel wat had lopen, Morata (nu Juventus), Callejon (napoli) en de supersnelle vleugelaanvaller Jesé.
Verder zitten nog op de bank: Coentrao, Irriamendi (ook duur overgekomen van Sociedad), Modric (ook veel voor betaald). Dus ja als er iemand uitvalt hebben ze een kwalitatief gelijkwaardige vervanger op de bank. Nu nog een extra verdediger dan zijn zij in ieder geval uitgewinkeld lijkt me