4 maart 2005,
In België op VTM begint een nieuwe realityreeks ;The Farm. Ik dacht nee he,niet weer
Tot ik een van de kandidates zag; SOFIE
Toen had ik(door omstandigheden) nog geen PC en kon enkel wekelijks The Farm volgen op TV. Ik had mij kort daarop een PC gekocht,want het enige wat ik wou,was een woordje praten met Sofie.Via de site van Evi Hanssen die toen The farm Samen met Gijs Staverman presenteerde,lukte het niet.
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Gijs,met de vraag waar ik een vraag kon stellen aan de kandidaten van The Farm,en tot mijn verbazing kreeg ik meteen een mail terug dat ik eens moest polshoogte nemen op defarm.org,wat ik meteen gedaan heb,en de mensen die hier reeds langer zijn,weten wel dat ik er aanwezig was
Bij deze wil ik die mensen een geheimpje vertellen,Elke "Farm-deelnemer" heeft van de crew een origineel aandenken gekregen,en van een van de kandidates heb ik die in mijn bezit(en het is niet van Sofie,maar van een Nederlandse Dame) met een zeer mooie foto van haar,Sofie en Gijs erbij,waarvoor ik haar nu nog steeds dankbaar ben.
The Farm liep teneinde,er werdt niet meer gepost,ik bleef er verweesd achter.
Ik kende het niet,maar sommige mensen zeiden me;"kom toch gezellig posten in relaxhoek" enzo.
Ik hing er wat rond en idd het was er leuk,ben er beginnen posten,maar dan wel op een minder "rechtoe-rechtaan"manier zoals ik deed ten opzichte van Sofie.
Ik ben (in mijn ogen dan) de grappige weg ingeslagen,en blijkbaar werkte dit prima
Toen zijn er door omstandigheden enkele mensen hun eigen weg opgegaan,en werdt ik zelfs door mensen die er nu niet meer zijn(ze zijn niet heengegaan he) aangesproken om AL(Actief Lid) te worden.Maar dat wou ik niet,ik wou gewoon blijven zoals ik was,grappig(proberen) te posten,en met mijn bijna 22.000 posts in 2 jaar blijven tonen dat ik op een andere manier actief op RN ben,maar de laatste tijd is RN blijkbaar "ingenomen" door bakvisjes en acnéjongetjes,die in boards waar ik zelf heb op aangedrongen om die op het forum te zetten,of helpen mee bedenken,me gaan zeggen wat kan en wat niet. Dus daarom hoeft het voor mij niet meer. Maar 1 troost,ik zal zeker niet "overlopen naar" hoor,ik vind het gewoon jammer
begrijp me niet verkeerd hoor,wat kan mij het schelen,maar als de jonkies zelf grove taal gebruiken,en ik maak dan eens een opmerking,dan moeten er meteen enkele een opmerking maken,precies alsof ik een ouwe viezerik ben
Dus geen opmerkingen meer van mij in Relaxhoek....Nogmaals,ik vind het jammer
Tot op de Tour of het WK ofzo het ga jullie goed