Een tipje van de sluier.
Het begintijdstip heb ik vervroegd, dat op de eerste plaats.
De bedoeling is, dat er binnen een tijdsbestek van enkele dagen in totaal 40 (veertig!) vragen komen over de sites van RN.
Ze zullen worden gegroepeerd in ''setjes'' van 5 vragen. Antwoorden uitsluitend via pm.
Ik ben de beroerdste niet, je hoeft niet alles goed te hebben binnen die groep. Wanneer je 4 van de 5 vragen correct beantwoordt, krijg je via pm een letter van mij.
Deze letters vormen een woord. Jammergenoeg staan ze niet op de goede volgorde, maar als je weet dat de gezochte oplossing iets met de site te maken heeft, heb je daar misschien een klein beetje steun aan.
Om het niet AL te moeilijk te maken, zullen de vragen volgens de Multiple choice-methode beantwoord kunnen worden. Ja, er kunnen uiteraard strikvragen zijn, dus let goed op.
Na de laatste ronde krijg je dan nog 3 dagen om te puzzelen, en wie het eerst het juiste woord aan mij stuurt via PM, heeft gewonnen.
Ik weet heel goed dat pm overleg mogelijk maakt, maar aangezien je voor jezelf speelt, is er meer aardigheid om zelf naar de antwoorden op zoek te gaan.