Volgens mij niet hoor. Is altijd maar 1 antwoordmogelijkhgeid. Daarbijkan ik dan letters kopen.
Anyway gefeliciteerd Jos.
Ik had op 10 een andere naam staan ook beginnend met een M...
Ik had op 10 ook eerst de een andere M.....
Dat eerste: wat ik bedoel te zeggen, is dat er woorden zijn met meerdere synoniem-mogelijkheden.
Gezondheid kan zowel Sante, Welzijn, Proost als lichaamstoestand zijn, dus je moet maar net de juiste eruit kiezen.
Waar ik aan zit te denken, maar hoe is dat op het forum te realiseren: je kunt letters kopen door er gewoon naar te vragen. Dan zet je er een op de juiste plek, en vermeldt dat in het topic, zodat iedereen er iets aan heeft. Je kan ook iedereen een virtueel speeltegoed geven, dat je dan zo slim mogelijk moet proberen in te zetten. Wie daar een bruikbaar idee over heeft, mag het hier zeggen.....
Ook zit ik te denken over de uitvoerbaarheid van het spel in de chat. En in dat geval kun je er een klokje bij mee laten lopen. Nadeel is dat je geen twee teams achter elkaar kunt laten spelen, omdat het tweede dan bevoordeeld wordt ten opzichte van het eerste team. Immers, in de echte versie van Twee voor twaalf hebben beide oplossingswoorden iets met elkaar te maken. Dat principe zou je eventueel los kunnen laten, en het spel gewoon met iedereen tegelijk spelen.
Lastige factor is dan dat je als speler gestoord kan worden door een telefoontje oid.