Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ehm guikie...volgens mij klopt de einduitslag niet helemaal.lord menno had 182 punten deze ronde 2 punten dan komt hij volgens mij op 184...zo kan ik ook winnen
Ik heb het aangepast... Kwam je nog bijna achter een omkoop schandaal
jahaaa wat denk je...ik zit natuurlijk nu alles na te rekenen vanaf het moment dat the lord de eerste plek heeft overgenomen van mij....ik wil wel eens weten hoe groot dat omkoopschandaal is
Ik kan dr niks over loslaten i.v.m een intern onderzoek
Waar is mijn score van deze week?
Uitslag dertigste ronde!1. Kakko1. Megan1. WIDMJokertje4. Bakkertje4. Mloesje4. Tinuzzz7. Lord Menno7. Swifty9. Test5 Punten""3 Punten" "2 Punten"1 PuntTussenstand na de dertigste ronde!1. Lord Menno2. Bakkertje3. Tinuzzz4. Mloesje5. Test6. koekoe7. Megan8. Swifty9. Kakko10. Willemson11. Guikie12. WIDMJokertje13. Daisy184 Punten180 Punten169 Punten168 Punten165 Punten146 Punten126 Punten119 Punten107 Punten91 Punten77 Punten18 Punten8 Punten
Wat gebeurt er eigenlijk met de wedstrijd groningen-ajax?dat is maar 1 wedstrijd, misschien kunnen we dat uitgebreider doen?
Jij hebt 1 punt, daar staat nu Tinuzzz .. In de totaalscore is hij er al wel bij geteld
FC Groningen - Ajax 0-2 NEC - Vitesse 1-1 PSV - FC Twente 1-1 3 punten Roda JC - VVV Venlo 3-0 1 punt Sparta Rotterdam - SC Heerenveen 0-2 Willem II - Feyenoord 0-3 Heracles Almelo - NAC Breda 0-2 1 puntExcelsior - AZ 0-2De Graafschap - FC Utrecht 1-3
Volgens mij boor je me nu 4 punten door de neus. Ik dacht dat ik 5 punten had.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1029 gasten en 0 vaste bezoekers