Wat ik iig heb opgestoken naar aanleiding van vorig jaar, kun je het beste gewoon op de MFD zelf naar hem toe gaan. Ik neem aan, dat ie daar aanwezig zal zijn met een kraampje, net zoals vorig jaar. Het is ook handiger dat je bij zijn kraampje er 1 kunt kopen, zonder vooraf ingeschreven te moeten staan of geld over te maken. Want dan betaal je 5 euro, je krijgtt de DVD meteen mee. Nu betaal je 5 euro per overboeking en moet je een lange tijd wachten.
Want qua reageren op email of op het forum, daar lag geen prioriteit. En dat kan ik dusdanig begrijpen wanneer je een full time baan hebt, in vrije tijd veel bezig bent met filmen/monteren. Maar maandenlang niets laten horen inderdaad, dan plotseling 1 berichtje en in de tussentijd niet reageren op emails, dat geeft je al met al geen goede indruk mee over Rsnel. Met al het respect, het is fantastisch dat ie de moeite neemt om elk jaar te filmen, de tijd te nemen om te monteren en alle schijfjes te branden.
Maar communicatie laat ten wensen over. Dus daarom is het waarschijnlijk handiger voor ons, kopers, om de DVD te kopen pas op de MFD. Overhandig je 5 euro en ontvang je direct een exemplaar. Is ook prettiger voor Rsnel, want zodoende zitten wij hier niet ons af te vragen hoe het ermee staat. Dus al met al alleen maar een win-win situatie lijkt me zo.