Ik hoorde gisteren van een van de mensen, dat Jamie Grant helemaal niet zo'n aardige dame is. Heel irritant op de set, heel anders dan de andere acteurs.
Gisteren stond er een verhaal van een van de ondernemers in een plaatselijk weekblad, waarin deze stelt dat hij grote financiele schade heeft geleden door opnames in en bij zijn winkel.
Hij stelt dat de crew volgens afspraak de winkel verliet om 13.00 uur, maar daarna tot zijn stomme verbazing doorging met filmen tot ver in de middag, waarbij ook nog eens een deel van de straat werd afgezet vanwege de opnames. Laat ik nou net die dag enkele straten uit die wijk in mijn bezorgroute hebben gehad. Van grote drukte was echter geen sprake, van afzetten met roodwitte linten van de straat evenmin, ik kon gewoon doorlopen overal, en ook in die zaak komen met mijn post (nou ja, huis aan huisfolder dan....).
Gisteren zat ik met een groepje vrienden in een kroeg (we hebben een maandelijkse borrel op de laatste vrijdag van de maand), en een van die mensen is acteurbegeleider. Hij benadrukte nog eens dat die ondernemer vaker dwars lag, en dat er van afzetten van die straat helemaal geen sprake was geweest.