Ik vond het eindelijk weer eens een fijne spannende aflevering. Ook wel een interessant thema. Beetje Criminal Minds-achtig. Hou ik van. Had die gast nou echt een wapen, of deed ie suicide by cop?
Welke gast precies?
Geert soms? Vond het weer eens een fijne spannende aflevering ook ja. Wel typisch hoe Eva dan maar meteen na twee waarschuwingen gericht op de borst schiet. Ik geloof dat er toch in de ambtsinstructie staat na waarschuwen zoveel mogelijk niet direct gericht schieten op en rondom het hart? Had in zijn hand/arm/benen geschoten en je had het gevaar ook afgewend lijkt mij. Maarja.. tis televisie, dan moet het spannend zijn
Nou maar hopen dat Geert een onmiddelijk voor gebruik zijnd vuurwapen bij zich droeg wat hij tegen Eva wilde gebruiken. Anders heeft ze nog wel een probleempje!
Precies dit is ook mijn gedachte nu. Eva haar optreden gaat een rijksrecherche onderzoek doen starten denk ik. Hoewel begrijpelijk (gezien Eva haar verleden met haar eigen vader en Britta nu met Geert) en als ze correct gehandeld heeft zal het wel met een sisser aflopen, maar Mechels zal haar dit slechte nieuws nog wel gaan melden denk ik zo. En oh.. laat Tony maar boven water komen drijven de volgende aflevering > die verhaallijn mogen ze nog wel gaan afmaken dit seizoen. En gooi Bols en de psych er dan ook maar meteen in, want die drie spelen volgens mij onder 1 hetzelfde hoedje. (Bols en Tony was al bekend vanuit de ziekenhuisscène) Eva is zelf onbewust het lek, want leegt haar hart bij de psych, die vertelt alles door aan Bols, die zelf een lijntje open had staan naar Tony om het vuile werk op te knappen. Dus de psych = het luisterend oor / de kennisbron, Bols het brein achter alles en Tony voor de rest. Indirect heeft Eva dus Esmee haar doodvonnis getekend
Zullen ze vast bewaren tot de finale aflevering zodat ze kunnen eindigen met wederom een cliffhanger van jewelste