Ik vond dit echt een verschrikkelijke aflevering, die ook totaal niet past bij Flikken Maastricht. Het is gewoon teveel. Én Wolfs is op de vlucht, én Eva is ontvoerd (omdat Bols met haar een gezin wil vormen?
??) én dan is er ook nog iets met een rare hacker. Hoe kunnen Wolfs en Eva ooit nog aan de slag als 'echte' rechercheur na al dit gedoe? Ik hoop wel dat ze nog ooit op het bureau terugkomen, want dat is voor mij nu precies de kracht van Flikken Maastricht, niet al deze totaal onrealistische zijsporen. Ik vind het helemaal niet leuk om Eva als slachtoffer te zien en Wolfs als doorgedraaid projectiel. En Bols die opeens een relatie met Eva wil, wat denk je zelf? En hoe hij dan dat postmeisje kilt, dat geweld was totaal onnodig. Dat die boswachter Eva terugbracht, was te verwachten, maar maakt het alleen nog maar onrealistischer, erg jammer dit. Wolfs die op die woonboot de sleutels kreeg van die auto, leek echt 1 op 1 op een scène uit Smeris (ik dacht echt dat ik naar een herhaling zat te kijken). Ik hoop dat dit snel opgelost wordt en we weer een 'normale' Flikken Maastricht te zien krijgen. Ik vind het niet erg dat er ietwat onrealistische verhaallijnen zijn of dat de rechercheurs een beetje hun boekje te buiten gaan, maar dit gaat echt nergens meer over, zo jammer van zo'n fantastische serie!