Ik heb de afgelopen tijd pas de rest van het seizoen teruggekeken toch beetje dubbel. Het begon nog veelbelovend met de afleveringen 1 en 2 waarin Wolfs in Amsterdam zat Bea naar beneden viel en Eva en Wolfs paden daar kruisten. Wolfs die me die zware jongens meedeed, dat was allemaal veelbeloven. maar daarna werd het vooral voortkabbelen met zo nu en dan een stukje zoektocht naar Bols en vooral veel zaken oplossen.
Pluspunt vond ik de uitwerking over de afleveringen heen van de verhaallijn van Marion en Daisy. De zoektocht naar Bols en de rol van Bols had ik toch iets groter verwacht in de rode draad door dit seizoen, voortvloeiend uit de sadistische cliffhanger van het vorige seizoen. Dat Wolfs vervolgens bijdraait en het achter zich wil laten, zag ik niet aankomen. Des te grappiger dat daarna Eva is die hem wil oppakken.
Tegen het einde (afl 9/10) werd het natuurlijk weer interessanter want Bols zou ee keer tegen de lamp lopen met zijn spelletjes en zijn geld. Alleen jammer dat Eva weer eens werd ontvoerd (natuurlijk). Wat ik dan wel echt geweldig vond, was de scene waarin Wolfs op hjet punt staat Eva ten huwelijk te vragen Bols binnenkomt en die vervolgens even heel wat klappen krijgt
En Bols die zegt: "we zijn nu een team Wolfs"
maar het hele gebeuren daarna vond ik teleurstellend, de actiescenes nog wel te doen, maar Bols is een soort jojo, elke keer als je denkt dat hij dood is, leeft hij weer. Zou me niet verbazen als hij op miraculeuze wijze toch nog in seizoen 13 opduikt...
Al met al ehm ja zaten leuke momenten in, maar ze hadden er naar mijn idee meer uit kunnen halen.