De laatste aflevering, tja, wat moet ik ervan zeggen. Het begin van de aflevering begon veelbelovend met een - als je dat überhaupt zo kan zeggen - leuke moord met een goed plot en geloofwaardige personages. Jammer dat niet verder werd in gegaan op het verleden van haar vader; dat vond ik echt een interessante verhaallijn (en heel wat geloofwaardiger dan dat ze het slachtoffer was van een of andere schoolschutter). Maar daarna, en dan heb ik het inderdaad over de schoolmoorden, tja dan schiet de aflevering echt compleet uit de bocht. Ik vond het echt verschrikkelijk om naar te kijken; vooral omdat het mij teveel deed denken aan de schietpartij van Columbine, waar dan voor mijn gevoel weinig respectvol mee werd omgegaan. De daders zijn erg stereotypisch; de politieagenten spelen een rare heldenrol (vooral Esmee was erg misplaatst; de politie stuurt geen ongetrainde agente een massale schietpartij in) en er speelde iets teveel toeval voor mij. Wolfs en Eva vinden per toeval de dader en ook loopt er 'toevallig' de hele tijd een leuk meisje rond, wat deed zij op al die locaties? Ik vind het erg jammer dat zo'n goede serie zo'n gedrocht van een aflevering produceert. Hopelijk wordt het volgende aflevering beter; in ieder geval zal de rol van Wolfs en Eva in de motorclub (en Daan de Vos in die andere club) waarschijnlijk nog wel aandacht krijgen.