Ha, wist niet dat hier een topic over bestond
Vanaf het begin gevolgd, inclusief de teaser 'de overloper'. Ik had al zo'n idee, waar ken ik die rechercheur toch van in aflevering een, is het Frederik van EP
(ook gevolgd.. maar ik kon het niet plaatsen) En leuk dat Viv langs komt
Top dat Esmee terug komt, maar de manier waarop zij in het verhaal wordt neergezet verdient nou niet de schoonheidsprijs. Meer zo van: naast Romeo die zich ontpopt als koele kikker moeten we een bange miep hebben ofzo
Dat Daan de Vos terug komt was te verwachten gezien het einde van afgelopen seizoen. Maar ik vind hem voorspelbaar worden qua acties, maarja: dat is in feite de hele serie. Menig plottwist en einde van verhaallijnen zie je ruim van te voren aan komen. Maar ach, blijft leuk om te volgen
De aflevering van vorige week en die ene over de shoot-out vond ik de minste dit seizoen. Zo gehaast en een ware bodycount dat ik zoiets heb van.. ze proberen het ook niet om realistisch te houden op die manier.
De verhaallijn van de motorclub vind ik dan wel weer interessant om te zien waar dat op uit gaat komen. Zal vast in aanmerking komen om te dienen als eindmateriaal voor dit seizoen, met een cliffhanger naar seizoen 8. Is best ongelooflijk dat ik al weer zoveel jaar trouw deze serie op de voet volg. Had het sowieso niet verwacht dat ze zo lang ermee door zouden gaan. Want menig NLse politieserie haakt snel af (op Baantjer na dan) zo vond ik het jammer dat Unit13 zo snel stopte. Maarja.. morgen dus de aflevering die Reinier zelf geregisseerd en in geacteerd heeft? Ben benieuwd!