Ben ik de enige die zowel het personage Daan als Thomas Acda helemaal niet leuk vindt?
[MartSmeetsmode]Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen [/MartSmeetsmode]
Je bent niet de enige Jos
En ik vind die nieuwe ook niet leuk, dus go Marion, leer hem maar wat mores
. Is al duidelijk waarom Jamie uit de serie is geschreven? Wou ze zelf verder met iets anders of? Als er nou eentje bij mijn favorieten horen was het wel Esmee naast Eva en Wolfs uiteraard. Met die cliffhanger afgelopen seizoen dacht ik al: het zal toch wel niet dat? En inderdaad, wat is Flikken Maastricht zonder Eva of Wolfs, daar draait de rest om heen
Verder vond ik ook de aflevering met Jan Smit een flink a-typische en niet-Flikken waardige aflevering. Eva was ooc, Jan Smit kan wederom niet goed acteren, het was zo geforceerd dat de teksten er ook niet geloofwaardig uitkwamen. En dan nog maar het niet te hebben over de sluikreclame.
Denk dat de psychiater van Eva nog wel naar boven komt als het lek waardoor Tony op de hoogte was over hoe en wat. Door die gesprekken met Eva heeft hij iets teveel dossierkennis kunnen opbouwen als compleet buitenstaander. En Tony zal wel een Daan de Vosje doen, nu buiten beeld, volgend seizoen duikt ie weer op > zo rek je de bad-guy helemaal op tot je alles mooi kan afronden.