DIE zagen jullie niet aankomen......
Zeg dat, ik had me heel veel eindes/cliffhangers voorgesteld: OF een enorme knal in die garage met Eva, Donna en Wolfs OF Eva die ook in het water springt op zoek naar Wolfs en dat ze dan beiden onderwater zijn als eindshot OF dat Wolfs alsnog met een hartstilstand in elkaar zakt op het moment dat ze elkaar knuffelen nadat Wolfs uit het water klimt OF dat dat oortje van Eddie dat ineens een bom had gebleken waardoor het halve bureau de lucht in zou gaan.
Maar dit niet. Ergens ook wel weer fijn niet zo'n hele grote cliffhanger te hebben. Het voelt als een einde, maar tegelijk ook als een nieuw begin: de relatie tussen Donna en Eva/Floris, het laatste shot met de dood van Eddie in de cel (en de link met Donna ook weer die van alles heeft verzwegen). De verhaallijn van Romeo en Marion en die klootzakken kan ook een vervolg krijgen.
Zitten wel paar open eindjes in voor een 16e seizoen
Maar al met al vond ik het wel een tof en intense seizoensfinale. Alleen dat die bom door het rijgedrag van Wolfs niet is ontploft? Met alle voorzichtigheid maakt hij die achterklep open en rijdt als een idioot met een bom door de stad