Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik heb 'n vraagje dat hier eigenlijk niet thuishoort: weet iemand of de Molbeurs van Erik TKS vervolgd wordt?
Bedankt voor je antwoord. Ik ben iig al bezig om hier het hele forum te lezen, daar vind ik ook samenvattingen etc. Ben erg benieuwd naar het programma want jullie zijn er allemaal zo enthousiast over. Ik zal het alleen op uitzending gemist moeten gaan kijken want op donderdag kan ik het niet zien, of wordt het op een andere dag herhaald?
Zojuist is de editie 2008 geopend op molbeurs.nl!
Van vorig jaar herinner ik me dat iemand zo vriendelijk was de afleveringen via P2P te sharen met ons allemaal ! Daar heb ik toen dankbaar gebruik van gemaakt; de opname had een betere kwaliteit dan mn eigen tv en al helemaal dan uitzendinggemist.nl.Please? groetjes,Merijn
Komt er nog een links-pagina?
Die komt er Heinz!
Fijn!
Ow ja, vergeten te zeggen, dit jaar moet je betalen als je wil dat we reclame voor je site maken Heinz, ik geef het rekeningnummer nog wel
Laat dan maar zitten, ik moet al m'n geld opzij leggen voor de aankomende MFD-veiling.. Voor het geval er weer een molboekje tussen zit..
Ja ik heb een vraagjeWaarom hangt die balk die bovenaan moet blijven steeds in het midden van mijn beeld best irritant is dat
wat is IE 7?ah internet explorer...7 denk ik dan. Nee ik heb wel een nieuwe kan alleen niet vinden welk nummer. Het icoontje heeft iig zo een goude vlam om het E-tje heen...
Hallo allemaal,Weet iemand of er een alternatief is voor uitzendiggemist.nl? Ik woon niet in Nederland en vind de kwaliteit van uitzendinggemist redelijk maar niet goed genoeg om comfortabel te kijken.Alvast bedankt!- Slow Alfie
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
672 gasten en 6 vaste bezoekers