Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/Subs-Auth.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/expediti/public_html/smf/Sources/Reminder.php on line 197
Misschien zit ik in de verkeerde topic, maar hoe maak ik duidelijke screenshots uit een player van bijvoorbeeld een aflevering van WIDM? als ik print screen doe dan krijg ik een klein plaatje met de player erbij dus dat is niks waard.
Voor de site shotten Lise en Cynneke direct van TV. Als ikzelf een screenshot wil doe ik het op jou manier maar dan knip ik die randen gewoon weg in, het o zo standaard maar effectieve programmaatje, Paint.
als ik een screen shot wil maken en het in paint plak, speelt het filmpje daar gewoon verder
Moet je 'm wel op pauze zetten he
Ja en als je dan stopt word het plaatje zwart en als je later weer op play drukt gaat het verder spelen in word
Er is nog een andere oplossing: bij extra -> opties -> prestaties de videoversnelling op 'geen' zetten.
Als ik een screenshot upload dan krijg ik een witte rand eromheen kan dit anders?Als ik gewoon een plaatje van internet wil dan lukt het wel zonder witte rand want dan gebruik ik alleen de link bij het plaatje.
Als ik naar Afl. 7 ga en dan naar fotovlucht. Gaat ie niet veder dan pagina 2. Kan iemand dat oplossen? Bedankt
Een slotje op het topic "Aflevering 10"? We mogen nog niet reageren/speculeren....snif...
Het lijkt me dat er genoeg topics zijn om te speculeren.
Daarbij... een topic openen en gelijk een slotje erop... dat heeft erg veel nut... ahum.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
706 gasten en 4 vaste bezoekers