Wat een lof hier zeg voor Frans! Ongelofelijk! Zeg Frans, zit je zelf al die aardige mailtjes soms te typen? Ik kan me nl. niet voorstellen dat wij een van de weinigen zijn die jou echt een enorme loser vinden! Wekenlang hebben we je (aardig gezegd) gezemel aan moeten horen. Alleen maar gezeur en geklaag! En dan nog al die kinderachtige reacties van je: als je geen nog 10 seconde je adem kon inhouden, dan kwam dat omdat Hans met een schoen tegen je gezicht kwam, als - ik weet even haar naam niet meer - terugkomt van een buikspierproef en niet heeft gewonnen, zeg jij dat jij zeer zeker wel had gewonnen als jij was gegaan en - het toppunt - als je uiteindelijk de expeditie MOET verlaten zeg je nog dat je het expres zo hebt gespeeld! Hahahaha, echt gewoon lachwekkend! En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Sorry Frans maar je vergeet in eerste instantie dat je door je medekandidaten allang de expeditie was uitgestemd! Als er geen Gual was geweest, was je allang terug in Nederland geweest! Maar goed, we hebben ons ook wel kostelijk vermaakt hoor aan je gedrag! Leedvermaak heet dat! We hebben wekenlang kunnen genieten van een belachelijke kinderachtige vertoning van een man van middelbare leeftijd! Lang leve Expeditie Robinson!
Eindelijk, de perfecte mens roert zich. Ja want het kan haast niet anders beste cb en rv (of zijn jullie wellicht het perfecte duo?). Ik zeg perfecte mens want je zult wel geen emoties hebben, geen veranderingen in je gemoedstoestand, ongevoelig zijn voor invloeden als kou, wind, regen en warmte, je nooit ergens aan ergeren, altijd gelijk hebben omdat je zo begaafd bent, honger, misere, tegenslag dat zijn woorden die je onbekend zijn, alles wat je doet lukt, alles wat je aanraakt werkt en waarschijnlijk zal iedereen je dus op handen dragen. Dus perfect, eigenlijk een goddelijkheid. Alleen heb ik je wel gemist dit jaar in Robinson, of gunde je iemand anders de overwinning en was er geen eer voor je te behalen? Dan kan het niet anders als de we je volgend jaar zien gaan strijden in Robinson waar je uiteraard aan mee kan doe want de selectieprocedure is aaan jou niet besteed, dat is een wassen neus voor je. Dus kom op ligt je billetjes uit het pluche en geef je op zodat ik volgend seizoen van je kan gaan genieten. Dan zien we na al die seizoenen eindelijk hoe het wel moet op de eilanden.
Ik ben benieuwd, alleen zal het wel een saai seizoen worden want uwe Goddelijkheid wint natuurlijk elke proef en uiteraard de gehele expeditie.
Wel ik wacht af.
O,ja in onze Nederlandse taal is er geen woord voor U maar na lang zoeken heb ik er toch een gevonden "UBERMENSCH"
Greetz Frans