Das aardig om te horen - alleen ik zou het woord opgeven niet zo snel durven te quoten als dat jij doet. Als ik mij goed herinner ben jij toch een goede week korter op t eiland geweest en dus niet de nachtelijke regens en verdere ontberingen hoeven meemaken. - zoals je al aangaf was ik erg gemotiveerd om door te gaan, misschien nog wel meer dan velen en als ik dan " opgeef" wie voorspelt dan wat jij in dezelfde situate zou hebben gedaan.
Jij hebt nu dus t "gelukje" dat je eruit bent gegaan door verlies van spel en dus een zogenaamde sterke speler lijkt en geen quitter en wij die er ook voor zijn gegaan maar ons meerderen durfden te erkennen, vrij vertaald " loosers" ? sorry - ik denk dan toch dat je het niet echt begrijpt.
Halloooooooooooooo, ik probeer juist positieve feed-back te geven.
Ik heb idd minder regen meegemaakt dan jij, maar genoeg om te weten hoe het was. Zwaar idd.
En ik bedoelde duidelijk niet dat jij hebt opgegeven, maar voor jou geldt dan dat laatste stukje: te accepteren dat dit het is. Ik geloof heus wel dat als je bij die laatste 10 had gezeten, dat je er voor 100% voor was gegaan.
En ik kan natuurlijk niet voorspellen wat ik in die situatie had gedaan, ik kan alleen maar zeggen (samen met iedereen die niet heeft meegedaan of korter dan jij hebt meegedaan) wat ik DENK dat ik zou hebben gedaan. En idd, dat weet niemand ooit zeker, maar dit is toch een forum zodat we o.a. over dat soort dingen kunnen filosoferen?
Dus misschien begrijp ik jou niet echt. Dat zal wel, maar begrijp jij mij nu wel?
Dus Frits, nogmaals: alle respect. Je bent verder gekomen dan ik en je hebt het goed gespeeld.