Beste forummers -bij deze: vriend Bart was echt ernstig ziek en ten tijde van de balk proef inmiddels aan de betere hand.
Bart is zelfs van t eiland af geweest en getransporteerd naar een lokaal ziekenhuis (2 uur rijden met een ambulance) eenmaal daar is Bart ook nog buiten westen geraakt en is dus een stuk van t verhaal kwijt. Daar in t ziekenhuis kreeg hij de keus tussen eten of geen eten, hetgeen dus ook inhoud doorgaan of stopppen - Bart koos dus voor geen eten - wel kreeg hij een infuus tegen de uitdroging die inmiddels was ontstaan (hij was al erg lang aan de dunne) KORTOM BART is gewoon een Bikeel, een Kanjer en bovenal een zeer relaxte jongen. Ik zou haast wensen dat ik meer van dat soort types zou kennen. Bij deze!
WOOOW
sjoet zeg!!!
Ja, da's wel wat, blij dat hij beter geworden is en dat hij niet heeft opgegeven!!!
Het blijft een vette prestatie daar op die balk, maarreuh... waarom krijgen we dat dan eigenlijk niet te zien, dat van het ziekenhuis?
Ziejenouwel Lukas
Awel, ik had toch gelijk? Optie 3, weet je wel?
Ik vind Bart ook een bink en knap enz... hoor, maar ik vond het gewoon raar, da's alles...