Mmmwwwaaa Lukas,ik denk dat we het minder aantal posts niet moeten zoeken bij het programma zelf,maar wel bij een groot deel van onze noorderburen.Wat ooit verzonnen is door "onze" Bart,Tom en Michiel,dat heeft en groot deel van nederland gebrainwashed.Deze site is dus ontstaan door WIDM (als ik het goed heb). ER was nog maar halfweg,en enkele Moljunkies hadden het reeds over de molfandag,die er al dan niet zal komen NA de reeks,en dat was dus een maand of 3-4-5? vooraf??? Ik vind WIDM een leuk programma,en ik neem aan dat jij dat ook vind,maar dat is het. Ik probeer die gekte hier te begrijpen,maar het lukt me niet WIDM begint nu kort na de afloop van ER,dus die hebben totaal geen interesse in ER.,enkel mol,mol,mol,mol,mol,mol,mol,dat telt.Als je hier de zin "Wie is de mol" uitspreekt,dan krijgen 80% van de mensen in Nederland spontaan een virtueel orgasme en dat kunnen wij als "buitenlanders" niet snappen.
En weet je wat dan nog het meest onnozele is aan Woestijnvis?
Dat ze gewoon 1) weigeren het concept te verkopen om in België te brengen 2) weigeren de Mol in België zelf te maken.
Ik heb hen daarover aangesproken, en ze 'vinden gewoon dat het niet het moment is, trouwens ze zijn met andere dingen bezig'.
De Mol is idd en met reden een hype omdat het zo goed inéénzit.
De Mol bestaat al veel langer, en moesten de twee programma's nu gelijk lopen zou ik nog zeggen, maar nu heeft het éne gewoon niets met het andere te maken. Het is een combinatie van een hoop
miscasts, in combinatie met de onkundigheid en een soort van woestijnvisachtige we-weten-het-toch-beter mentaliteit die sommige programma's, waaronder ER, de das omdoet.
Neighbours loopt al een eeuw of zo, en daar verandert ook niets aan, dus kom niet vertellen dat een programma moet veranderen om goed te zijn. Er zijn genoeg alternatieven binnen de originele -overigens uitstekende-formule om het voor de deelnemers onvoorspelbaar te maken.