Nog iets dat ik niet snap, maar eigenlijk precies past binnen deze serie:
Waarom heeft Coen er niet alles aan gedaan om een topo te bemachtigen, de hele test op Edo te gooien en dan te kijken of hij groen krijgt of rood zonder zenuwachtig te hoeven zijn dat hij eruit gaat. Krijgt hij rood, dan is Edo niet de mol en is dat mooi meegenomen: aflevering verder én een hoofdverdachte de laan uitgestuurd! Krijgt hij groen, dan zit hij dus zééér waarschijnlijk op het goede spoor (Als je een hele test op Edo gooit en hij is niet de mol, kan ik me niet voorstellen dat iemand het slechter heeft gedaan
)... Hij had nog maar 1 of 2 stukkies nodig!
Hij zal wel niet de kans hebben gekregen. Toch zonde, het had hem misschien wel de overwinning op kunnen leveren
Dit past wel weer heel erg in deze serie, want de kandidaten zijn allemaal zo mak als een lammetje, en snappen volgens mij de grenzen van het spel nog niet. Ze maken echt lang niet genoeg gebruik van de ruimte die hun gegeven is. Nee hoor, ze willen liever van iedereen weten welke kleur ogen ze hebben, wat hun vaders voor beroep hadden, of ze een string of slip dragen, of ze ooit kaal zijn geweest...