Dennis deed oprecht wel zijn best
Ik vond dat hij het bijzonder goed aanpakte... Net wat Joris zei: Kijk, dat is tenminste een manier van communiceren! Hoeveel duidelijker kan je het maken? En ik vond dat ze vrij snel aan printerpapier en plakband zijn gekomen hoor. Hieruit blijkt maar weer: Een plan bedenken is beter dan zomaar wat doen en hopen dat het goed komt. In plaats van direct naar Joris lopen en dan pas nadenken over hoe je het gaat uitbeelden, gewoon van tevoren even nadenken! Heel slim gedaan
Eindelijk is een keer geld voor de pot. Ik snap niet waarom ze deze opdracht zo goed deden, en de rest zo slecht. Best merkwaardig. Blijkbaar wilde iedereen per se die vrijstelling van haar afpakken. Bovendien deed Joris dit keer eens goed mee. Hij zat op een sleutelpositie en heeft min of meer alles goed gedaan (wonderbaarlijk: hij had nog 4 cijfers nodig "Kom op, leg die 4 cijfers op de grond!" en toen dennis en edo er 3 neerlegden, wist hij toch opeens het nummer!). Hij heeft het dus ERG goed gedaan
Bijna verdacht goed xD! Maar goed, Joris de mol matcht niet met een rood scherm (ben ik nog steeds van mening).
Ik weet eventjes niet meer wie nou de mol is
Als Joris het niet is, MOET Patrick of Dennis het wel zijn... :-/