Wat betreft de muzikale aanwijzingen:
I see trouble on the way:
Dennis merkte dat Annette moeite had met fietsen onderweg, dus toen Dennis boven was hielp ie Annette naar boven toe. Dit zodat de groep klimmers niet meer geld konden verdienen. Verder zag ie volgens mij Coen aan het klimmen, dus wilde ie graag over de finish komen. Want Dennis was toch aan Coen gekoppeld? Des te sneller Dennis binnen zou zijn, des te vergeefs Coen poging zou zijn + 1000 euro niet in de pot.
M.a.w. I see (Dennis merkt op/ziet) trouble (Annette heeft het moeilijk, Coen is al aan het klimmen) on the way (toen Dennis eenmaal gefiinished was hielp ie Annette de finish over en met over de finish komen blokkeerde hij Coen's poging om 1000 euro binnen te halen)
Did you even noticed what you took:
Daar moet ik nog even over nadenken en aflevering 2 voor terug zien om te zien wat Dennis allemaal deed. Kom ik dus nog op terug.
Verder natuurlijk de Maya theorie, mol = achtste maand, het is de 8ste WIDM met dus de 8ste mol. Zoals gezegd liep Dennis rond met het bordje: ik & acht. Daarnaast maken 8 topito's 1 topo. Het heeft allemaal verband met elkaar
Hij wilde, zo leek het, express niet dat ie vastgeklikt werd aan de groep in een vroeg stadium. Dus ontweek hij ze zo lang als ie kon en toen ie eenmaal aangeklikt werd zag Dennis al dat de zin al niet meer gemaakt kon worden. M.a.w. mission accomplished, want zonder dat je er iets voor hebben te doen krijgen ze niet de volle pond in euro's.
Nee, ik zie in Dennis nu wel een zeer sterke molverdachte. Ben erg benieuwd naar de aankomende aanwijzing.