Hee, ik heb niet het hele forum doorgelezen, dus excuses als het al gezegd is.
Wat ik in ieder geval nu zeker weet is dat dennis de mol is. Zo duidelijk als wat!
Neem nou z'n pet, met die naam die achterstevoren m.o.l. is;)
Zijn shirt met het cijfer 31, dat als je het omdraait 13 vormt en de letter M van Mol is.
Bij de fietsopdracht helpt hij annette, lijkt het alsof hij goed voor de groep wil doen, maar uiteindelijk zorgt hij toch dat annette sneller binnen is.
Als iedereen tassen in moet leveren (met dat gewicht) heeft hij maar 4 kilo, zo is hij meteen niet meer verdacht bij zijn medekandidaten, maar wie zegt dat hij al zijn bagage niet in de tas van koen heeft gegooid? Zou slim zijn..
In aflevering 3 werd het allemaal heel duidelijk.
Die presentator, (ff naam vergete:p) die zei dat hij de mol in aflevering 3 wist. Nou, dat wist hij, omdat hij dennis als eerste een bordje zag pakken, en hij zag natuurlijk dat het bordje met ik & acht werd gepakt. Zoals al gezegd is acht 'mol' in het mayaaas ofzoiets:P maar bovendien, in die zin die gevormd moest worden...
het einde van de zin was: en ik zie de mol.
Nou, wie ziet de mol ALTIJD?? De mol zelf natuurlijk, die ziet zichzelf ALTIJD.
Dus die 'ik' ziet de mol, en is dus de mol. En die 'ik' hing heel toevallig (ahum) bij Dennis, omdat hij waarschijnlijk als eerste een bordje mocht kiezen...
En in da maisveld.. hij pakt als eerste een vlaggetje met 1/4... Goedzo Dennis, denkt iedereen, want hij heeft een veilig gebied gemaakt. Maar vervolgens word hij niet veel later afgetikt, en heeft hij verder niks omhoog gehesen. Behalve dan die 1/4 waardoor er weer lekker geld uit de pot zou gaan!;)
verder zijn er nog een hoop aanwijzingen die ik zo ff niet meer allemaal weet (ik houd namelijk niet zelf alles bij:P) owja, ook nog het rode shirt dat hij heel vaak draagt.. En ook de muzikale hints, kun je allemaal op hem laten wijzen.
En om terug te komen op dat glaasje drinken (tequila/water).. De mol wou bij de fietsgroep, dat kon door tequila te drinken, en wie stond er vooraan in de rij om te drinken? en had dus de eerste keus om tequila te pakke? (die wist waarschijnlijk waar dat stond) Dennis ja..
En toen ze kandidaten door moesten geven door codes enzo, viel dennis ook al op.
Ze (patrick en dennis) hadden DRIEFM... dennis wist natuurlijk wel dat het 3fm moest zijn, maar hield zijn mond. Toen patrick er echter achter kwam, zag je toch wel dat dennis da jammer vond:P
Voor wie het nu nog niet ziet...
Duidelijk hè.. overtuigd of niet? Zo niet... waarom dan niet:P? Tis toch duidelijk...
Wel jammer eigenlijk dat ut nu al duidelijk is(A) maar ja,.. kan ik wel eens een keer de mol in de gaten houde:P
Dennisss Thee Moll!!