Ja sorry, dit topic gaat over dennis, maar ik meen ook dat ik in de desbetreffende post reageerde op een eerder bericht, en vervolgens gewoon weer overstapte op Dennis???
Oke, dan zal ik nu hier maar een betoog tégen dennis neerzetten, om jullie uit jullie tunnelvisie te halen en alle maffe hints die hier worden genoemd eventjes onderuit halen.
Eerst zal ik de goede hints er even uithalen: 3voor12, dat vond ik echt een goede hint. Ik heb alleen niet gezien dat die klok op 3 voor 12 stond om 3 minuten af te tellen? Was het niet veel korter? Waar stond die klok dan? Als jullie mij kunnen overtuigen dat die klok nadrukkelijk op 3 voor 12 stond, vind ik dat een reden om Dennis te verdenken. Simpele ketting: 3voor12->radioprogramma van dennis.. Directe link.
Dan de maffe hints:
- 6 seconden... dat kan ik gewoon niet serieus nemen. Weet jij veel hoeveel internetvertraging er is? Dat is gewoon zooooo toeval. Regina met 6 letters... Kortom, hou maar op.
- hints met 45 = DE... 45 zijn nou eenmaal logische getallen? 1-7, je kan moeilijk 4 en 5 weglaten. Hoe groot is de kans dat ze wegmoeten? 5 op 2... De is ook een alledaags woord, dus duidt nog niet direct op de mol...
- PJH wist níet wie de mol was na afl. 3, maar na afl. 5! Check insiders forum, ik vertrouw op die informatie...
- Het bandje: Lag het aan hem dat het niet goed afspeelde? Hij ging ten minste op zoek om dat bandje af te spelen? Dat deed hij toch snel? Volgens mij heeft hij niet echt voor vertraging gezorgd bij die opdracht.
- Walkie Talkie: In de aflevering die ik heb gezien, won hij het spel met de schakelaars? Wat heeft de mol voor belang bij het uitzetten van de walkie? Waarom zouden de andere kandidaten hem nodig hebben gehad? De storing: Hij citeerde wat Regina zei, dus hij deed echt wel zijn best om het te verstaan, anders had hij wel net gedaan alsof hij het niet verstond...
- Weglopen bij de opdracht: Hij wist het niet zeker? Een kandidaat zou daar toch ook bij weggelopen kunnen zijn? Omdat hij het niet zeker wist? Ze hebben vervolgens nog wél doorgegeven dat ze hem hadden laten liggen! Patrick was dat niet eens van plan, dus dat pleit weer vóór dennis (als kandidaat).
Pak deze eens allemaal samen, en denk dan eens hier over na: Heb je Dennis écht dominant in een opdracht zien mollen? Heb je hem dingen zien doen die het spel naar zijn hand zouden zetten? Ik niet... Hij zit heel erg in de kandidaatrol en als hij de mol is, heb ik hem niet gezien! (ik verwijs even naar het maisveld, waarvan wordt gezegd dat er erg is gemold. ik heb hem daar 1 vlag zien hijsen en afgetikt zien worden. zou ik als mol niet erg trots op zijn.)
En als je het nu nog steeds kunt combineren en nog steeds denkt dat de mol Dennis heet, heb ik een laatste vraag voor je (en dat laat ik je aan je lot over): Waarom, zit Joris er nog in, als hij Dennis totáál niet verdenkt?
Behoeft geen verdere uitleg denk ik
[arrogantie]Dit topic kan op slot[/arrogantie] (geintje natuurlijk xD)
Comments?