Ik zit al vanaf aflevering 2 in mijn kokervisie dat Dennis de mol is, Voor mensen die niet zien wat hij doet zou ik willen zeggen: zie hoe subtiel hij steeds de controle en de regie lijkt te houden. In het hotel loopt hij als eerste naar de kamer van Edo en Coen. Als mol met voorkennis zet hij de hele opdracht in werking, loopt ook Patrick achterna, waarom? Hij pakt er als eerste de onbekende foto's uit. Hij zet steeds iets in beweging en saborteert vervolgens. Als je weet dat er een cassettedeck gevonden kan worden is het een mollenstreek om er mee naar buiten te lopen.
Wat volgens mij van het bandje af kan zijn is hoeveel tijd de kandidaten hadden om aan de opdracht te werken. Volgens mij gaat er 15 minuten verloren voordat aan de opdracht daadwerkelijk wordt begonnen.
Verder valt mij op dat dennis vaak verwaaring zaait. Bij de verrekijkeropdracht kan hij het niet goed zien en laat Patrick kijken, altijd een factor die kan mislukken.
Bij de schakelaars zegt hij: was georgina nou voor of na mij? Hij zet de mollenstreek niet door, maar hoopt dat Patrick een fout antwoord geeft. Waarom wil Dennis steeds bij Patrick? Bij Prinsjesdag zegt hij op de vraag van P. wanneer is dat: april ofzo? Deze uitspraak mag voor mij bij de grappige opmerkingen :-)
Hij geeft het goede antwoord vrijdag niet, maar hoopt op een kandidaat die het niet weet. Als dennis de mol is doet hij het in mijn ogen heel goed!
Moge duidelijk zijn: Dennis is de mol, was getekend :-)