Oke, Heinz, prachtige posts daarzo! Kan ik me weer even op stukbijten
! Bedankt voor de moeite en nu ik het zo snel effe heb overgelezen, moet ik zeggen dat jouw posts de sterkste bijdrage zijn voor de hele Dennis-verdenking (met respect voor de overige posters!).
Even een aantal dingen die mij snel opvielen: Glaasje drinken: Als hij als eerste is, en gelijk roept dat hij tequila gedronken heeft. Dan kan hij niet hebben gelogen. Hij wist dat de verdeling 5 5 zou zijn. Als hij zou liegen en iedereen zou drinken (neem aan dat iederen weet wat hij drinkt), dan was de verdeling 6-4 en dus duidelijk dat er iemand had gelogen! Hij moest dus hebben geweten dat Coen niet ging drinken om er zeker van te zijn dat hij kon liegen! Ik geloof dan ook niet dat hij gelogen heeft. Ik geloof ook niet dat hij wist welk glaasje waar stond. Ze stonden op een cirkelvormig dienblad. Als je die eventjes draait, verandert het hele schema! Ik denk niet dat hij kan hebben geweten welk glaasje hij heeft moeten nemen.
Over Dennis z'n persoonlijkheid: Hij komt op mij over als iemand die in zijn eentje erg goed is, maar in een groepje zichzelf altijd als 'de mindere' beschouwt. Vaak wacht hij af wat de ander doet alvorens te reageren. Een mol moet volgens mij juist dominant zijn. Dat kan naturulijk tactiek van hem zijn, maar dan moet hij toch wel zorgen dat het dan ook daadwerkelijk mis gaat. Kijk, als er nou voorbeelden waren waar het met Dennis echt grandioos mis gaat, maar die zijn er gewoonweg niet. Dennis is zo passief. Dat maakt het voor mij moeilijk om hem als mol te bestempelen.
Rest van de acties zal ik de volgende keer beoordelen
!