Ja, heel mooi, maar dat maakt hem toch niet als beste mol? Een goede mol is af te leiden uit de manier waarop iemand het spel speelt. Tenminste, dat denk ik, ieder zijn mening natuurlijk. En ja, er zijn veel hints richting Dennis, maar dan zou het jammer zijn dat Dennis de mol is, want dan zijn de hints juist te makkelijk geweest en dat zegt niks over zijn mol zijn.
Zoals Joris het spel speelt is ook verre van taktisch en pleit ook niet voor een goede mol mijns inziens, de streken die dennis heeft uitgehaald zijn best mooie mollenacties, niet allemaal, maar best heel wat.
goed (gelukte) molacties van dennis:-quiz (fout antwoord geven op vraag over edo's pet)
-fietsenopdracht (begin continue voorop fietsen, afzwakken en annette opjagen)
-jokers pakken (eentje pakken, daarmee anderen ook die fout laten maken en mooie jokerverdeling creeren)
-seinen (driefm, cash-cab - taxi?)
-bagage (lichtste tas, maar alles waarschijnlijk dumpen bij coen)
-zin maken (begin van de zin en in het midden aansluiten)
-fotokamer (wegrennen met het bandje, foto's verkeerd omdraaien)
-achtbaan (geen antwoord gegeven op reginas vraag tijdens de rit, verkeerde antwoord zeggen terwijl het goede langskwam ookal had joris huismijt gezegd)
iets mindere molacties- maisveld (oke, daar is het even mislukt, ik denk dat joris en edo te snel reageerden voor de toren, maar daar heb je een punt, ondanks dat toch niet veel bijgedragen, snel laten pakken, zodat de kans kleiner werd dat alle gebieden veilg werden)
-bommenopdracht/fabriek (geen gewichtjes meenemen, wel veel topitos, prinsjesdag vraag laten zitten terwijl het antwoord goed is)
-vrijstelling (geen vrijstelling aan kandidaat (regina) gunnen, wel iedereen erin willen houden en hem aan joris toespelen)
ik vind het toch nog heel wat...al zit die 2500 me ook niet lekker, toch wel weer 1000 vanaf gegaan.