Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 226877 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #260 Gepost op: 4-02-2008, 22:46:39 »
Ik ben inmiddels behoorlijk aan het twijfelen of Dennis de Mol is. Terwijl ik eerst zo zeker was. 2500 euro -1000 van de vrijstelling voor Joris = 1500 euro, blijft een hoop geld. :-\\

heinz doe me dit niet aan  :\'(

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #261 Gepost op: 5-02-2008, 00:17:31 »
Vorig jaar was het met Eva van hetzelfde laken een pak, verdiende een hoop centjes voor de pot en viel op die manier af als mol, niet voor mij trouwens  ::tandpastasmiley:: ik heb het gewoon tot de allerlaatste aflevering op Eva gehouden geheel tegen beter weten in.
Nu twijfelde ik al en dan is zo'n dik bedrag toch wel een heeeel groot minpunt. De pool word deze week echt een enorme crime.  ???
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #262 Gepost op: 5-02-2008, 00:19:38 »
Mijn tunnelvisie houdt nog prima stand
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #263 Gepost op: 5-02-2008, 00:22:14 »
Mijn tunnelvisie houdt nog prima stand

::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 5-02-2008, 02:03:19 »
Ik ben inmiddels behoorlijk aan het twijfelen of Dennis de Mol is. Terwijl ik eerst zo zeker was. 2500 euro -1000 van de vrijstelling voor Joris = 1500 euro, blijft een hoop geld. :-\\
idem hier
had hem eigenlijk quasi onmiddellijk geschrapt omdat hij het prototype was van de vlijtige kandidaat die alles voor de groep doet, maar daar was de laatste afleveringen toch verandering in gekomen.

er is ook een detail uit de 2de aflevering dat ik niet kan begrijpen (moest dennis de mol zijn) : edo of regina is een letter aan het uitbeelden, dennis kijkt met de verrekijker, twijfelt, en zegt dan, ik weet het niet, kijk jij dan patrick!
een mol doet zoiets toch niet? hij legt zichzelf zo buitenspel.

hij blijft wel mijn 2de verdachte

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #265 Gepost op: 5-02-2008, 09:07:32 »
er is ook een detail uit de 2de aflevering dat ik niet kan begrijpen (moest dennis de mol zijn)

Een ander stukje uit de seinopdracht begrijp ik niet van Dennis als Mol:

In de seinopdracht halen Dennis en Patrick uiteindelijk 'CAB' uit de tekens van Edo (en Regina) in plaats van de volledige titel 'CASH CAB'. Ze denken dat 'CAB' op Joris slaat vanwege het programma Taxi. Later denkt Dennis dat het misschien 'Cash Cab' moet zijn, maar Patrick weet hem snel te overtuigen dat dit niet zo is. Waarom oppert Mol Dennis dat het misschien Cash Cab moet zijn? Ok, hij laat zich wel verdacht snel overtuigen dat het toch Taxi betekent en dus op Joris slaat, maar had hij niet beter helemaal zijn mond kunnen houden? Waarom risico lopen? Stel Patrick ziet toch ineens in dat Edo bedoeld werd, dan hadden Dennis en Patrick dat deel van de opdracht gewoon prima voor elkaar..

En in aflevering 5, bij de achtbaanopdracht is het uiteindelijk wel verdacht dat Dennis "huismijt" zegt, maar het is natuurlijk een uitermate positieve actie dat hij via Edo aan Joris vraagt wat zijn allergie is. Als Joris het goede antwoord had gegegeven had Dennis hier moeilijk onderuit gekund. Al was er dan nog geen geld verdiend: dat kon pas met het tweede deel van de opdracht. Maar stel dat Mol Dennis graag in dat tweede deel wilde saboteren, dan had hij alsnog het antwoord "schimmels en kattenharen" kunnen geven.

Twijfels dus, alhoewel er een heleboel sterke aanwijzingen richting Dennis blijven staan.

Offline Mmkk

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 5-02-2008, 10:25:29 »
Een ander stukje uit de seinopdracht begrijp ik niet van Dennis als Mol:

In de seinopdracht halen Dennis en Patrick uiteindelijk 'CAB' uit de tekens van Edo (en Regina) in plaats van de volledige titel 'CASH CAB'. Ze denken dat 'CAB' op Joris slaat vanwege het programma Taxi. Later denkt Dennis dat het misschien 'Cash Cab' moet zijn, maar Patrick weet hem snel te overtuigen dat dit niet zo is. Waarom oppert Mol Dennis dat het misschien Cash Cab moet zijn? Ok, hij laat zich wel verdacht snel overtuigen dat het toch Taxi betekent en dus op Joris slaat, maar had hij niet beter helemaal zijn mond kunnen houden? Waarom risico lopen? Stel Patrick ziet toch ineens in dat Edo bedoeld werd, dan hadden Dennis en Patrick dat deel van de opdracht gewoon prima voor elkaar..

En in aflevering 5, bij de achtbaanopdracht is het uiteindelijk wel verdacht dat Dennis "huismijt" zegt, maar het is natuurlijk een uitermate positieve actie dat hij via Edo aan Joris vraagt wat zijn allergie is. Als Joris het goede antwoord had gegegeven had Dennis hier moeilijk onderuit gekund. Al was er dan nog geen geld verdiend: dat kon pas met het tweede deel van de opdracht. Maar stel dat Mol Dennis graag in dat tweede deel wilde saboteren, dan had hij alsnog het antwoord "schimmels en kattenharen" kunnen geven.

Twijfels dus, alhoewel er een heleboel sterke aanwijzingen richting Dennis blijven staan.
Misschien wist Dennis niet welke kandidaat Edo en Regina door moesten seinen. De productie kan hem moeilijk even wegroepen om te zeggen dat ze Edo aan het uitbeelden zijn terwijl Patrick ernaast staat, dat zou opvallen.

Maar wel vreemd inderdaad, dat hij niet bij het tweede deel van de achtbaanopdracht hoorde, net als Joris. Maar het kan natuurlijk ook nog dat hij het foute cijfer heeft geroepen naar Joris.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #267 Gepost op: 5-02-2008, 18:15:32 »

Maar wel vreemd inderdaad, dat hij niet bij het tweede deel van de achtbaanopdracht hoorde, net als Joris. Maar het kan natuurlijk ook nog dat hij het foute cijfer heeft geroepen naar Joris.

Dat zou zomaar kunnen. Het juiste antwoord was 1615. Joris antwoordde 1815, een bewust klein rekenfoutje. Maar wat als Dennis inderdaad een fout cijfer heeft doorgegeven, waardoor de som eigenlijk op 1715 zou uitkomen. dan was het antwoord van Joris een subtiel rekenfoutje. Misschien een idee om ook es te gaan kijken wat in 1715 allemaal is gebeurd?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 5-02-2008, 18:29:41 »
De productie kan hem moeilijk even wegroepen om te zeggen dat ze Edo aan het uitbeelden zijn terwijl Patrick ernaast staat, dat zou opvallen.

Och, ze hadden Patrick makkelijk weg kunnen jagen met:
"kijk patrick: een MOERAS!!!"  ::rofl::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #269 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:13 »
Yes! Wat was ik blij toen Dennis die envelop griste! ;D

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 7-02-2008, 21:35:10 »
Om eerlijk te zijn dacht ik ook dat in envelop 2 nog steeds de positieve opdracht zou zitten hoor :P Als je psychologisch denkt, kiest 7 van de 10 mensen voor géén verwisseling, omdat de kiezende kandidaat dit meestal al verwacht...

Maar ja, dat Dennis het aandurft... Rare gozer... Hij wint veel geld voor de pot, en haalt er (min of meer) onbewust een heleboel weer uit... Genoeg aanleidingen dat hij wél de mol is, en ondertussen ook heeeel goeie aanwijzingen dat hij níet de mol is... :-/

Patrick die een topito jat van Dennis... Als Dennis de mol is, zou hij dan zo reageren? Beetje vaag allemaal. Dat maakt Patrick wel tot mol (en Edo ook, die lomp meelult met Dennis XD)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #271 Gepost op: 7-02-2008, 21:36:13 »
Ik vind Dennis veel te fanatiek en veel te echt om de mol te zijn. Denk niet dat hij het is.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #272 Gepost op: 7-02-2008, 21:37:25 »
Yes! Wat was ik blij toen Dennis die envelop griste! ;D

inderdaad  ;D
dennis molletje.  :)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 7-02-2008, 21:50:05 »
Ik vind Dennis veel te fanatiek en veel te echt om de mol te zijn. Denk niet dat hij het is.

Fanatisme in opdrachten die geen geld opleveren (namelijk regina's vrijstelling) of fanatiek in opdrachten, waarvan vlak erna weer al het geld verdwijnt. Verder heeft hij heel veel molacties uitgevoerd te beginnen al bij de quiz en de fietsopdracht en zo verder. Er staan al genoeg betogen in dit topic over dennis als mol, misschien die eerst eens lezen?  :D

Netto gezien heeft hij ook het minste geld opgeleverd. Dunya, Regina en Dennis hebben echt opdrachten laten slagen, door fanatisme. (bijvoorbeeld de opdracht met de Taxi, is echt gelukt dankzij Patrick en Regina)

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 7-02-2008, 22:07:38 »
Fanatisme in opdrachten die geen geld opleveren (namelijk regina's vrijstelling) of fanatiek in opdrachten, waarvan vlak erna weer al het geld verdwijnt. Verder heeft hij heel veel molacties uitgevoerd te beginnen al bij de quiz en de fietsopdracht en zo verder. Er staan al genoeg betogen in dit topic over dennis als mol, misschien die eerst eens lezen?  :D

Netto gezien heeft hij ook het minste geld opgeleverd. Dunya, Regina en Dennis hebben echt opdrachten laten slagen, door fanatisme. (bijvoorbeeld de opdracht met de Taxi, is echt gelukt dankzij Patrick en Regina)

Je moet je laatste zin even aanpassen :P die strookt van geen kant xD Toch heb je wel gelijk (je 2e deel): Dennis heeft namelijk netto WEL veel geld opgebracht! Kijk even hoe vaak hij de mogelijkheid had om geld te verdienen en hoeveel hij daar gewonnen heeft. Moeilijk te checken, maar wel degelijk te doen. Dan valt het best mee... En ik weet zeker dat Dennis de volle 1500 euro van de laatste opdracht op zijn rekening krijgt -_-... Iedereen had envelop 2 kunnen pakken ? Bovendien, met een heeeeeeeel makkelijke goocheltruc had Pieter Jan ervoor kunnen zorgen dat de 2e opdracht sowiesó de negatieve was... Maar goed, dat weten we natuurlijk niet en laten we dat niet aannemen :P Het is vast eerlijk gegaan.

Tsjah dan is het dom van Dennis... Maar goed :P Er zijn genoeg uitwegen die Dennis weer vrijpleiten :P

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 7-02-2008, 22:22:37 »
Wat is dat xD steeds? ik snap niet veel van al die chattaal...

Waar heeft Dennis dan in z'n eentje voor geld gezorgd?? Hij zal best wel eens ergens mee hebben gedaan wat uiteindelijk geld opleverd, maar als mol kan je natuurlijk niet altijd ervoor zorgen dat al het geld wordt tegengehouden, want dat valt wel erg op, nietwaar? De mol zorgt ervoor dat de kandidaten niet AL het geld winnen en vertraagd en verstoord de opdrachten zodat er minder geld wordt verdiend dan had kunnen worden verdiend (sorry beetje kromme zin)

Bij de eerste opdracht bijvoorbeeld, patrick stelde voor dat er vervierdubbeld moest worden, waarschijnlijk krijgt de mol wel door of de opdracht aan het slagen is. Op het moment dat ze de 1000 gaan halen, praat dennis die vervierdubbellaar weer weg zodat er niet 4000 maar 2000 wordt verdiend.

Zo moet je het meer zien denk ik. En dan heeft dennis heel veel geld weerhouden. En nogmaals netto heeft hij niet veel verdiend hoor, tel het maar eens bijelkaar..

En verder RJBanthum, was jouw mol niet Joris?? nou daar gaat het ook lekker mee  ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 22:25:22 door Lola-aapje »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #276 Gepost op: 7-02-2008, 22:24:49 »
XD is een smiley:
The British are not impressed.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #277 Gepost op: 7-02-2008, 22:25:04 »
Wat is dat xD steeds? ik snap niet veel van al die chattaal...

Waar heeft Dennis dan in z'n eentje voor geld gezorgd?? Hij zal best wel eens ergens mee hebben gedaan wat uiteindelijk geld opleverd, maar als mol kan je natuurlijk niet altijd ervoor zorgen dat al het geld wordt tegengehouden, want dat valt wel erg op, nietwaar? De mol zorgt ervoor dat de kandidaten niet AL het geld winnen en vertraagd en verstoord de opdrachten zodat er minder geld wordt verdiend dan had kunnen worden verdiend (sorry beetje kromme zin)

Bij de eerste opdracht bijvoorbeeld, patrick stelde voor dat er vervierdubbeld moest worden, waarschijnlijk krijgt de mol wel door of de opdracht aan het slagen is. Op het moment dat ze de 1000 gaan halen, praat dennis die vervierdubbellaar weer weg zodat er niet 4000 maar 2000 wordt verdiend.

Zo moet je het meer zien denk ik. En dan heeft dennis heel veel geld weerhouden. En nogmaals netto heeft hij niet veel verdiend hoor, tel het maar eens bijelkaar..

<-- XD ;)

Nou ja, ontopic...
Nou ja, het is niet raar dat Dennis niet naar die 4000 wil... want het liep ineens allemaal een beetje trager... Dus dat kun je hem niet helemaal kwalijk nemen wat mij betreft...
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 7-02-2008, 22:31:25 »
<-- XD ;)

Nou ja, ontopic...
xD  ::ok:: bedankt

Citaat
Nou ja, het is niet raar dat Dennis niet naar die 4000 wil... want het liep ineens allemaal een beetje trager... Dus dat kun je hem niet helemaal kwalijk nemen wat mij betreft...

Misschien niet, maar je weet nooit in hoeverre de mol op de hoogte wordt gehouden door de redactie.

Verder nog meer opvallende zaken jegens Dennis:

-Als eerste z'n vinger in de gokgroep (toch beter om te zitten dan de andere groep lijkt mij)
-Meneer z'n mobietje was in gesprek! Terwijl alleen Edo en Joris elkaar aan het bellen waren, het nummer van Dennis hadden ze niet.
-De tweede enveloppe pakken, hij stapte zelfs snel naar voren.

Tuurlijk was de eerste enveloppe ook een mollenactie richting Edo, alleen denk ik dat het minder opvalt als je de tweede mispakt dan de eerste, wat je ook later zag, iedereen viel Edo aan en Dennis riep: "ja, ik dacht ik pak nu de tweede, want net was het eerste en het verhaaltje van PJH was ook hetzelfde, dus die enveloppen ook." Ja tuurlijk, hoe naief! haha. Het is een beetje hetzelfde als met dat huismijt en we weten nu dat Joris niet de mol is.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 22:33:13 door Lola-aapje »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #279 Gepost op: 7-02-2008, 22:33:21 »
-Meneer z'n mobietje was in gesprek! Terwijl alleen Edo en Joris elkaar aan het bellen waren, het nummer van Dennis hadden ze niet.
Volgens mij hadden ze Dennis' nummer wel, Patrick zegt nog "we hadden ze die nummers niet moeten geven" (oid), maar is dat niet in de montage gekomen. Ze moeten toch ergens knippen :P
The British are not impressed.